luke12.1989 wrote: Świece i cewki zamieniane były ze sprawnego auta więc odpada. Auto ma LPG i jest tak samo jak na pb.
Co do obrotów powyżej około 1200 jest wszystko ok, zero drgań auto normalnie przyspiesza itp. odpala na widok kluczyka
Miałem to samo, przebicie na przewodach, na cewce i świece nie paliły prawidłowo, po zalaniu olejem.
Diagnostyka jest prosta: spaliny na wolnych obrotach
Jak ok, to znaczy, że palą wszystkie cylindry prawidłowo i nic nie leje we wtryskach i ciśnienie w cylindrach prawidłowe.
Wymiana świec to dobry pomysł.
Albo ustaw wolne obroty na 1200 i zapomnij o problemie.
Jak się silnik wygrzeje, przedmucha na trasie to się może samo naprawić.
No i sprawdź czy bierze olej.
Nie przełączaj na gaz.
Znajomy ma gaz w gruchocie, to nieraz zapala pół godziny.
Potem podłącza bezpośrednio zasilanie do parownika i zapala, czeka aż się płyn zagrzeje, odłącza i w drogę
Moderated By szymitsu21:Nieda się ustawić wolnych obrotów w żaden sposób. Tym bardziej na 1200/1500.
Albo ustaw wolne obroty na 1200 i zapomnij o problemie.
Jak się silnik wygrzeje, przedmucha na trasie to się może samo naprawić.
3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.