Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Prosz, dodaj wyj徠ek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzi瘯i temu, 瞠 ogl康asz reklamy, wspierasz portal i u篡tkownik闚.

安iat這w鏚 w domku jednorodzinnym

03 Maj 2019 05:00 549 13
  • Poziom 3  
    Witam mam problem a bardziej pytanie a wi璚: Mieszkam w domku jednorodzinnym mi璠zy zak豉dami pracy tzn. Zak豉dy pracy typu fiat itp. Ogl康a貫m ostatnio na mapie UKE 瞠 wszystkie firmy na oko這 mnie maj 陰cze swiat這wodowe firma kt鏎a znajduje si 10m od mojego domu ma takie 陰cze. ㄠcze przebiega centralnie pod moim p這tem pami皻am nawet jak kopali i "zak豉dali" ten 鈍iat這w鏚 orientowa貫m si i 瘸den dostawca niestety nie ma mnie na mapie w swoim zasi璕u i nie mam poj璚ia z jakiej firmy jest ten 鈍iat這w鏚 moje pytanie brzmi czy b璠e m鏬 si do niego pod陰czy oraz z kim si kontaktowa w tej sprawie? Jestem k徙letnie zielony w tym temacie. Pozdrawiam oraz dzi瘯uje za wszelk pomoc.
  • Poziom 36  
    Odpu嗆 temat...mieszkam na Zaciszu (Warszawa), dzia趾i budowlane 600m nieuzbrojone ju ponad 1mlnPLN, wielu mieszka鎍闚 zarabia powy瞠j klasy 鈔edniej(?) a nikomu nie udaje si nam闚i jakiejkolwiek firmy na za這瞠nie 鈍iat這wod闚 na naszym osiedlu, standardowa od lat odpowied ,,nie op豉ca si''...m璚z si na 陰czu (tu znany dostawca..) radiowym, w soboty i niedziele czasem strona wgrywa si kilkadziesi徠 sekund albo ,,czas zosta przekroczony''....
  • Poziom 43  
    cirrostrato napisa:
    ... dzia趾i budowlane 600m nieuzbrojone ju ponad 1mlnPLN, ....

O co chodzi z tym 1mlnPLN?
    Moje osiedle domk闚 ok. 200 rodzin w niewielkim miasteczku (ok.17 000 mieszka鎍闚) i 鈍iat這w鏚 po這篡li chocia nie wszyscy zadeklarowali i za這篡li przy陰cze 鈍iat這wodowe. Jednak op豉ci這 si prywatnej firmie. Ponadto u autora tematu 鈍iat這wody tu obok le膨.
  • Poziom 36  
    I s康zisz, 瞠 ot tak mo積a si ,,wci望'' w taki 鈍iat這w鏚? A u mnie na osiedlu 瘸dna prywatna forma nie ma zamiaru k豉嗆 鈍iat這wodu za to codziennie chodz domokr捫cy z ofert ,,ta雟zego'' pr康u, gazu lub telefonu.
  • Poziom 43  
    cirrostrato napisa: