Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Brak regulacj 1 stopnia sprzegła.C360

04 Maj 2019 21:15 249 16
  • Poziom 4  
    A wiec tak wymienilem tarcze 1 i 2 stopnia bolczyki wysprzeglajace lapki tarcze załozyłem dłuszym koncem do silnika i po zjechaniu nie mozna wlaczyc biegu regulacja nic nie pomaga drugi stopien działa bez problemu nie wiem co zrobic z tym .Prosze o pomoc.
  • Poziom 4  
    Złożyłem według schematu tak jak należy i wlasnie nie wiem co jest grane
  • Poziom 4  
    Orginalne Ursus a myslisz ze moze byc to spowodowane tarcza?
  • Pomocny post
    Poziom 19  
    Opiszę dwa przypadki. Może naprowadzą cię na trop.
    1. zatarte łożysko wałka sprzęgłowego - to w kole zamachowym. Efekt - sprzęgło ciągnie.
    2. to przypadek z władimirca. Nie ustawili tarczy w osi a skręcili sprzęgło i w trakcie "zjeżdzania " wałek nie wskoczył w tarczę. Została szczelina pomiędzy silnikiem a skrzynią. Zaczęli go skręcać na siłę. Wałek w końcu wskoczył. Problem wystąpił od razu. Sprzęgło ciągneło i nie dało się go wyregulować. Nie można było wbić biegu. Po powtórnym rozebraniu okazało się że tarcza ma kształt talerza. Wałek zaparł się o piastę tarczy a że skręcali na siłę to wygiął tarczę na kształt talerza. Po wymianie tarczy na nową sprzęgło śmiga jak należy.
    Może to coś Ci pomoże.
  • Poziom 4  
    Ciagnikiem zjechałem dobrze i go spowrotem rozpolowilem i wszystko wyglada ok dlatego nie wiem co jest
  • Pomocny post
    Poziom 19  
    jakieś zdjęcie poglądowe na sprzęgło, łapki, może coś przeoczyłeś.
  • Poziom 4  
    Mam jeszcze pytanie ktory stopien powinno sie regulowac jako pierwszy?
  • Poziom 4  
    Jeszcze jedno pytanie czy brak regulacij moze byc spowodowane krzywą płaszczyzna w kole zamachowym?
  • Pomocny post
    Poziom 33  
    Ciapson28 napisał:
    Jeszcze jedno pytanie czy brak regulacij moze byc spowodowane krzywą płaszczyzna w kole zamachowym?

    raczej nie szarpało by ci urwało by sie koło podczas wysokich obrotów - tarcze prawidłowo włozone :)))
  • Poziom 4  
    Tak jak pisalem tylko dzisiaj zmierzylem wielowypust na tarczach i pomiedzy nowa a stara jest 10 mm roznicy
  • Poziom 14  
    Witam,

    Nie jestem pewien, ale tarcze sprzęgłowe do Ostrówka mają chyba krótszy wielowypust. Może po prostu kupiłeś nieodpowiednie tarcze ?

    pozdrawiam
    vper
  • Poziom 16  
    Są 2 możliwości masz tarcze lipna marki gaw**k nie chełmno, lub innej marki krzywą poprostu, i ciagnie, lub pod łapkami sa takie kapelusiki małe i jeden wystarczy że pękł, z zetora pasuje jest niezniszczalny ale kosztuje 10zł nie 3zł, jest jeszcze 3 opcja coś zjeba**ś....przeoczyłeś źle ustawiłeś .... ale sam musisz zobaczyć to prostak nad prostaki...