Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Roleta automatyczna w kurniku - jak wykonać

PchlaW81 04 May 2019 21:52 1518 18
Relpol
    PchlaW81
    Level 23  
    Witam, jestem kompletnym laikiem.
    Potrzebuje zrobić automatyczne wejście/wyjście z kurnika. Zdarza się kilka razy w roku, ze nie ma mnie od wczesnego rana do późnego wieczora, jednak z racji na lisy i kuny nie moge sobie pozwolić ot tak na bardzo wczesne i bardzo późne zamknięcie kurnika.

Od początku świtało mi w głowie, żeby zrobić wejście z rolety antywłamaniowej, chodzi dokładnie o takie coś: https://www.youtube.com/watch?v=2d5LqkCWT4w

Trochę wiem, trochę nie mam pojęcia jak to skonstruować.
    Wydaje mi się, że trzeba poszukać dobrej oferty na roletę np. takie coś mi pasuje oprócz ceny wysyłki:

https://allegro.pl/oferta/rolety-zewnetrzne-roleta-zewnetrzna-antywlamaniowa-7529483998

Następnie trzeba by kupić napęd do tego, np. taki by byl?

https://allegro.pl/oferta/silnik-naped-rolet-..._unit_id=ca08fc35-1a7e-4b6a-b43c-cb0a056caa35

Z roletami miałem kiedys do czynienia z raz czy dwa, nie mam za bardzo wiedzy czy ten napęd nada się do rolety którą zamieściłem, taki napęd to rurka długości 20cm? czy dłuższa i dobiera się go pod długość rolety? Przy czym nie chodzi mi tu o gabaryty i ciężar bo to będzie małe powiedzmy 50x50cm tylko czy te napędy nie mają np. 1m długości ?

Do tego napędu bym sobie zrobił kabel z wtyczką, po prostu jak była by potrzeba że muszę użyć tej bramki to bym wpinał do prądu dzień wcześniej i gotowe, tylko teraz jak to zrobić że np. bramka ma się otwierać o 9tej i zamykać o 20stej?

https://allegro.pl/oferta/timer-wylacznik-wlacznik-czasowy-programator-3860w-6031780264 musiał bym kupić dwa takie urządzenia, jedno do OTWIERANIA, drugie do ZAMYKANIA?
  • Relpol
    User removed account
    Level 1  
    woytas73
    Level 22  
    Erbit wrote: