Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Dx Vd 7756 Wyjście Line Out - Line Out co można i jak podłączyć

06 Maj 2019 18:14 663 12
  • Poziom 7  
    Witam serdecznie. Przepraszam jeśli moje wyda się komuś głupie ale pierwszy raz spotykam się z takim wyjściem, jestem totalnym amatorem.
    Podłączyłem radio samochodowe Dx Vd 7756 w garażu za pomocą zasilacza 12v 5A. Głośniki podłączyłem do standardowych wyjść głośnikowych w kostce (nawet nieźle grają).
    Mam pytanie odnośnie innych przewodów wychodzących z radia opisanych wspólnie jako Line Out. (Na zdjęciu) Poszczególne mają oznaczenia;
    Front L
    Front R
    Rear L
    Real R
    Parking switch
    Subwoofer
    Camera.
    Mam pytanie co można do nich podłączyć i jak. Pasuje do nich wejście typu cinche, jack nie wchodzi.Witam serdecznie. Przepraszam jeśli moje wyda się komuś głupie ale pierwszy raz spotykam się z takim wyjściem, jestem totalnym amatorem.
    Podłączyłem radio samochodowe Dx Vd 7756 w garażu za pomocą zasilacza 12v 5A. Głośniki podłączyłem do standardowych wyjść głośnikowych w kostce (nawet nieźle grają).
    Mam pytanie odnośnie innych przewodów wychodzących z radia opisanych wspólnie jako Line Out. (Na zdjęciu) Poszczególne mają oznaczenia;
    Front L
    Front R
    Rear L
    Real R
    Parking switch
    Subwoofer
    Camera.
    Mam pytanie co można do nich podłączyć i jak. Pasuje do nich wejście typu cinche, jack nie wchodzi. Dx Vd 7756 Wyjście Line Out - Line Out co można i jak podłączyć Dx Vd 7756 Wyjście Line Out - Line Out co można i jak podłączyć
  • Pomocny post
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Mała zgadywanka.

Front L
    Front R
    Rear L
    Real R
    Subwoofer

Wyjścia sygnałów napięciowych, do sterowania osobnego wzmacniacza mocy, który zasili odpowiednie głośniki.

Parking switch. Podłączenie wyłącznika, który uruchamia kamerę cofania.