Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] MTB thorXOHV 35 46PO - Potrzebuję schemat budowy silnika dostałem kosiarkę która

14 Maj 2019 12:52 162 7
  • Poziom 2  
    Czy ktoś posiada schemat budowy silnika MTD ThorX OHV 35 46 PO dostałem taką kosiarkę i chciałbym sam naprawić. Z tego co mi wiadomo coś zażęziło i stanęła, gdy obracam nożem słychać tarcie. Może ktoś ma pomysł co może być przyczyną.
    Jestem nowy w razie czego SORY
  • Poziom 2  
    Gdy ciągnę za linkę rozrusznika tłok pracuje normalnie czyli korbowód jest OK
    Nigdy nie rozbierałem takiego silnika dlatego bardzo pomocny był by schemat
    budowy. Gdy kręcę nożem słychać tarcie w silniku. Jak czytałem w innych postach może być zerwany klin na kole zamachowymi nie stety nie znam budowy tego śilnika dlatego proszę jak ktoś posiada schemat będę bardzo
    wdzięczny nie chcę coś skopać.
  • Poziom 19  
    Do rozebrania silnika i zdiagnozowanie co sie stało nie potrzeba schematu.
  • Poziom 30  
    Wilwac napisał:
    gdy obracam nożem słychać tarcie

A hamulec zwolniłeś ?
  • Pomocny post
    Poziom 24  
    Wilwac napisał:
    Gdy ciągnę za linkę rozrusznika tłok pracuje normalnie czyli korbowód jest OK
    Nigdy nie rozbierałem takiego silnika dlatego bardzo pomocny był by schemat
    budowy. Gdy kręcę nożem słychać tarcie w silniku. Jak czytałem w innych postach może być zerwany klin na kole zamachowymi nie stety nie znam budowy tego śilnika dlatego proszę jak ktoś posiada schemat będę bardzo
    wdzięczny nie chcę coś skopać.

Schematu nie posiadam ale nie ma tam filozofii. Spuszczasz olej, benzynę wywracasz silnik do góry nogami, zdejmujesz nóż i piastę (wał warto wyczyścić drobnym papierem) zobaczysz kilka śrubek trzymających miskę które odkręcasz i zdejmujesz miskę. Reszta porad po rozebraniu (mogę cyknąć fotkę podobnego silnika).
  • Poziom 2