Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Citroen C4 grand - Instalacja gazowa i problem z rejestracją auta

14 Maj 2019 14:04 108 5
  • Poziom 2  
    Mili mam ogromny problem a, że jestem w temacie zielona szukam pomocy. Rok temu kupiła auto od pośrednika. Samochód sprowadzony z Włoch z instalacją gazową. Ponoć w dowodzie rej była wklejka mówiąca o tym, że auto posiada gaz, ale naklejka się odklejała więc może odpadła i stąd brak info o tym, że auto przyjechało już z WŁoch z instacją. Ja tego nie pamiętam. Rok temu więc w urzędzie zarejestrowali mi auto bez gazu. Nie wiedziałam, że w dowodzie musi być wpis, że auto ma gaz. Dowiedziałam się o tym na przeglądzie okresowym po roku, bo nie chcieli go zrobić. No i tu zaczyna się problem. W urzędzie wymagają ode mnie faktury za montaż butli i homologacje sposobu montażu. Jedyny dokument jaki mam to jakieś poświadczenie z GZWM oraz decyzja TDT na jednej kartce. Sprzedający jakoś załatwi fakturę za butle bo ponoć ją w Polsce wymieniał bo tak nakazują przepisy. Nadal jednak brak homologacji. Czy jest szansa ją uzyskać jakoś? Bo rozumiem, że homologacje sposobu montażu wystawia zakład instalujący butle? Jedyny sposób to wyjęcie butli i jechanie do zakładu który ją ponownie zamontuje i wystawi na to fa oraz homologacje?
  • Poziom 21  
    Nic nie wyjmuj.Jedź do gazowników, przedstaw problem oni znają przepisy i wiedzą co i jak trzeba zrobić.
  • Poziom 18  
    Homologacje na butle masz, problem jest wyciąg homologacji na instalację znajdującą się pod maską orientujesz się w ogóle jakiego producenta masz zamontowaną instalację?
  • Poziom 2  
    A czy gdzieś mogę sprawdzić tego producenta? Mam tylko ten papierek o ktorym pisałam wyżej, on jest dwustronnie wystawiony. Z jednej strony decyzja, z drugiej strony poświadczenie wykonania i zbadania zbiornika.
  • Moderator Samochody
    Atoomowka napisał: