Witam,
mam problem z pingiem w grach, używam internetu mobilnego lecz od zakupu wszystko dobrze działało.
Niestety do czasu. Jakoś od 2 tygodni od teraz zacząłem odczuwać skoki pingu w grach online.
Mimo sprawdzania prędkości na różnorakich testach prędkości w internecie, wszystko wygląda dobrze jak na screenshocie poniżej.
Ten pomiar prędkości wykonałem o 23:45 (nie wiem dlaczego na screenshocie ustawiło mi inną stefę czasową), mimo tak dobrego internetu ping nadal szalał.
Postanowiłem użyć CMD i polecenia ping, oto rezulaty
-antena zewnętrzna
-antena lokalna (ta z routera)
Zadzwoniłem do operatora aby upewnić się że problem występuje po ich stronie, jak się okazało wystąpił problem z ograniczeniem prędkości ale został on naprawiony.
Kazali mi wyłączyć router na 10-15 minut, więc tak też zrobiłem.
Niestety nic to nie dało, ping dalej szalał.
Dziś postanowiłem zadzwonić raz jeszcze, tym razem do działu techników, którzy kazali mi ustawić tryb sieci na "Tylko LTE" co zresztą już dawno miałem zrobione, poza tym nie dowiedziałem się nic.
Router to Huawei 525s-23a, dostawca T-Mobile, usługa to internet mobilny do 60 Mb/s.
Karta sieciowa - Realtek PCIe GBE Family Controller
Dlatego zdecydowałem się na dodanie tematu tutaj, może ktoś ma więcej pojęcia niż tamci technicy.
mam problem z pingiem w grach, używam internetu mobilnego lecz od zakupu wszystko dobrze działało.
Niestety do czasu. Jakoś od 2 tygodni od teraz zacząłem odczuwać skoki pingu w grach online.
Mimo sprawdzania prędkości na różnorakich testach prędkości w internecie, wszystko wygląda dobrze jak na screenshocie poniżej.
Ten pomiar prędkości wykonałem o 23:45 (nie wiem dlaczego na screenshocie ustawiło mi inną stefę czasową), mimo tak dobrego internetu ping nadal szalał.
Postanowiłem użyć CMD i polecenia ping, oto rezulaty
-antena zewnętrzna
-antena lokalna (ta z routera)
Zadzwoniłem do operatora aby upewnić się że problem występuje po ich stronie, jak się okazało wystąpił problem z ograniczeniem prędkości ale został on naprawiony.
Kazali mi wyłączyć router na 10-15 minut, więc tak też zrobiłem.
Niestety nic to nie dało, ping dalej szalał.
Dziś postanowiłem zadzwonić raz jeszcze, tym razem do działu techników, którzy kazali mi ustawić tryb sieci na "Tylko LTE" co zresztą już dawno miałem zrobione, poza tym nie dowiedziałem się nic.
Router to Huawei 525s-23a, dostawca T-Mobile, usługa to internet mobilny do 60 Mb/s.
Karta sieciowa - Realtek PCIe GBE Family Controller
Dlatego zdecydowałem się na dodanie tematu tutaj, może ktoś ma więcej pojęcia niż tamci technicy.