Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Panasonic SA-AK210 - jak najlepiej przestroić?

13 Maj 2019 18:28 177 9
  • Poziom 12  
    Dostałem taki sprzęt od znajomej, nówka sztuka, nie używany. Wszystko w nim działa bezbłędnie za wyjątkiem UKF. Radyjko było kupione w PRL i pozostał stary zakres OIRT. Szukałem konwerterów OIRT- CCIR ale żaden z nich nie pokrywa całego pasma (tzn pokrywa ale trzeba przełączać pasma a za bardzo nie wiem jak to zrealizować). Przeszukałem forum i nie znalazłem jakiejś drogi którą pójść. Chciałbym go używać na działce w lecie. Może zna ktoś metodę zmiany i podzieli się wiedzą? Szkoda mi go wyrzucać na śmietnik bo naprawdę gra przyzwoicie i wygląda jak wczoraj wyjęty z pudełka.

Dodano po 19 [godziny] 59 [minuty]:

Czy zmiana kwarcu w PLL coś wniesie w tym radyjku? Nikt nie chce się podzielić wiedza.? Ja pracuję w motoryzacji i nie znam się na radiach. Nie jestem i nie będę dla was konkurencją. Jeśli trzeba za wiedzę zapłacić proszę o PW. Może się dogadamy.
  • Pomocny post
    Poziom 39  
    Witam

Proszę podaj oznaczenie procesora i jaki masz kwarc?
  • Poziom 12  
    Radyjka jeszcze nie rozbierałem więc numeru procesora jeszcze nie mam. Bazuje na schemacie z tego forum. Kwarc w PLL to 7.20 MHz PLL zrealizowane na układzie LC72131. Procesor w/g schematu to C2BBGF000405. Kwarce przy procesorze to.
    X602 toH0A327200073
    X601 to RSXZ4M19B01T.
    Jeśli ważne jest co jest we wnętrzu to muszę otworzyć i odczytać jakie są realne numery i kwarce. Jest to do ogarnięcia czy lepiej konwerter?
    No i najważniejsze, schemat jaki mam jest od SA-AK210E.
  • Pomocny post
    Poziom 31  
    allex1234 napisał: