Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
PCBway
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kindle paperwhite - Serial Port, uszkodzone pole

15 Maj 2019 22:01 174 12
  • Poziom 3  
    Witam

Podczas próby naprawienia softu kindla pw2, uszkodziłem jedno z pól przy porcie szeregowym, co widać na zdjeciu (starałem się jak najwyraźniej. Cały problem polega na tym że jestem początkujący i nie wiem czy da się to jakoś naprawić. Nie widzę tutaj żadnej ścieżki wychodzącej od tego pola.. Jesli to jest płytka wielowarstwowa to czy można będzie się jakoś "podpiąc" do ścieżki w środku? Czy jeśli zdrapię soldermaskę to będzie tam ścieżka?
    Kindle paperwhite - Serial Port, uszkodzone pole Kindle paperwhite - Serial Port, uszkodzone pole
  • PCBway
  • Poziom 17  
    Bardzo słabe zdjęcia.
    Ten pad idzie w stronę tego ekranowania i w połowie powinna tam być przelotka.
  • PCBway
  • Moderator - GSM
    Podświetl PCB jakąś lampką od spodu, może uda się zobaczyć dokąd idzie ścieżka.
  • Poziom 3  
    Tutaj może lepiej widać przy p800 serial port, zdjęcie znalazłem w necie Kindle paperwhite - Serial Port, uszkodzone pole
  • Poziom 17  
    Widać tam że idzie kawałek ścieżki i wchodzi w przelotkę.
    Wcześniej wysłałem zdjęcie ze strzałką.
  • Poziom 3  
    Aress124 napisał:
    Widać tam że idzie kawałek ścieżki i wchodzi w przelotkę.
    Wcześniej wysłałem zdjęcie ze strzałką.

Dzięki za zdjęcie, ale co ja mam z tym teraz zrobić? Podpiąć się przez tę przelotkę czy jak, bo czuję ż e ten kawałek ścieżki też uszkodziłem, w kazdym razie pewnie musze to ekranowanie zdjąć i dokładnie zobaczyć. Rozkręcę całość jeszcze raz i dam znac (Wybaczcie takie pytania ale jestem troszku zielony :cry: )
  • Pomocny post
    Poziom 17  
    Spróbować przylutować się do przelotki ale najpierw delikatnie zdrapać soldermaskę.