Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Komputer się włącza jednak ekran jest czarny.

15 Maj 2019 23:25 159 3
  • Poziom 2  
    Witam dwa dni temu zakupiłem pc. Tylko niestety jestem w tym zielony i nie sprawdziłem czy karta i płyta główna obsługuje VGA... Okazało się, ze muszę mieć HDMI albo dp wejścia na monitorze. Zakupiłem więc jakiś pierwszy lepszy konwerter czy też adapter, lecz niestety po podłączeniu do GPU i kabla vga nic się nie dzieje, ekran jest po prostu czarny i tak jakby nie ma sygnału. I teraz nie wiem czy to wina pc czy po prostu ten chiński adapter jest kiczem. Wyczytałem, że nowy monitor powinien rozwiązać problem, no ale... Wolę zapytać się kogoś kto się zna na tym.
  • Poziom 26  
    1. Rozumiem, że jedynymi wyjściami z karty graficznej są HDMI oraz DisplayPort?
    2. W monitorze masz tylko wejście VGA - nie masz DVI?
    3. Pokaż, jaki konwerter kupiłeś.

DisplayPort to cwane gniazdko, z niego powinno dać się wyciągnąć analogowy sygnał VGA tylko za pomocą prostej przejściówki - o ile karta graficzna przewiduje ten tryb pracy.
  • Poziom 2  
    1. Tak karta to GTX 1660 i ma tylko HDMI i dp.
    2. Dokładnie, tylko VGA niestety
    3. Kupiłem Lanberg HDMI. Taka jest pełna nazwa tej rzeczy. (Podałbym jakiś link/grafikę do tego, ale telefon jest upierdliwy)

Teraz nie wiem, czy bawić się w konwertery czy po prostu kupić jakiś monitor cyfrowy. A może to wina pc :p
  • Moderator - Komputery Serwis
    Temitemi napisał:
    Kupiłem Lanberg HDMI. Taka jest pełna nazwa tej rzeczy. (Podałbym jakiś link/grafikę do tego, ale telefon jest upierdliwy)

To możesz przecież załączyć zdjęcie. Jak wpiszesz "Lanberg HDMI" w Google i popatrzysz na obrazki - to domyślisz się, dlaczego napisanie "Lanberg HDMI" zupełnie nic nie wnosi. Jeśli to jest coś takiego https://www.ceneo.pl/58358396 - to powinno wystarczyć.

Temitemi napisał: