Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Budowa nowych kolumn na gotowych podzespołach

16 Maj 2019 22:09 192 7
  • Poziom 9  
    Witam. Chciałbym w niedalekiej przyszłości zbudować własną konstrukcję kolumn podłogowych. Chodzi mi w sumie tylko o kupienie zwrotnic i przetwornikow z gotowych (sprawdzonych) kolumn np. Heco aurora 700 albo Kef Q750. Kolumny te cieszą się dobra opinia w Internecie jezeli chodzi o cena/jakość.

Nie znam się za bardzo na obliczaniu zwrotnic do danych przetwornikow A bardzo chciałbym zrobić własne kolumny dlatego pozostaje mi zrobienie kolumn na gotowych podzespolach. Objętość kolumn i strojenie postaram się zrobić tak jak oryginał. Poprostu chce mieć satysfakcję z własnoręcznie wykonanych paczek :).

A więc do rzeczy: Czy jest możliwośc kupna samych glosnikow i zwrotnic z podanych wyżej modeli (szukałem trochę w Internecie to ciężki temat)??.
    Ewentualnie jakby ktoś miał jakis pomysl na sprawdzone zamienniki grające podobnie to czekam na wasze propozycje.
    Podkreślam że szukam glosnikow + dobrze dobranych do nich zwrotnic. Obudowy zrobię sam.
  • Poziom 14  
    Poszukaj sobie tematów dotyczących klonów Proac 2,5
    projekt jest dobrze rozpracowany.
  • Poziom 38  
    bargan13 napisał:
    Czy jest możliwośc kupna samych glosnikow i zwrotnic z podanych wyżej modeli (szukałem trochę w Internecie to ciężki temat)??.

Poszukaj namiary na serwis i zapytaj, nigdzie indziej nie kupisz takich podzespołów.
    Druga sprawa to skopiowanie samej obudowy. Jeśli nie posiadasz informacji na temat litrażu, rysunku ani zdjęć, to nie wykonasz identycznie, co za tym idzie nie będą grały tak jak oryginały.

Tu masz sporo konstrukcji do kopiowania: https://ssl.diyaudio.pl/forumdisplay.php/39-Projekty-kolumny
  • Poziom 9