Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Play InternetPlay Internet
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Hulajnoga Motus 8.5 - Bateria rozładowuje się po 1km, wskaźnik wariuje,Hulajnoga

18 Maj 2019 13:49 2163 13
  • Poziom 7  
    Witam, z góry przepraszam jeżeli zły dział ale wg. mnie najbardziej zbliżony, proszę o przeniesienie w razie problemu.

    Temat dotyczy Hulajnogi Motus 8.5 (zwykła nie power)
    Bateria została sformatowana ( 12h ładowania ) hulajnoga nowa 16.05.2019
    Pierwsza jazda wskaźnik baterii po 10 metrach spadł z 4 na 3( maksymalnie 4 kropki)
    Po niecałym kilometrze w trybie sport (25 km/h waga moja 75kg max 100kg) hulajnoga zaczęła pipkać i mrugać 1 kropka baterii, po zrestartowaniu podobna sytuacja, wskaźnik baterii non stop wariuje, 3,2,1 kropka za chwile 2 znowu jedna i tak w kółko. Co ważne bateria fabrycznie była na 0. Nie chciał nawet uruchomić się panel. Jakieś pomysły czy tylko serwis ( nie chętnie chcę czekać 2 tygodnie ) . Jakaś rada bez utraty gwarancji? Możliwe że bateria jakaś zastana lub coś? Proszę o odpowiedź. Dziękuje i przepraszam ponownie za zły dział
  • Play InternetPlay Internet
  • Poziom 35  
    Baterie są rozładowane poniżej wymaganego minimum(hulajnoga stała długo zanim została sprzedana), hulajnoga powinna zostać oddana do sklepu z powodu niezgodności towaru z umową z żądaniem wymiany towaru na nowy, szukanie baterii do niej może trwać wiele dni i w sumie może przekroczyć czas reklamacji plus zbędne koszty.
  • Play InternetPlay Internet
  • Poziom 7  
    Rozumiem, a czy jest nadzieja że po kilku rozładowaniach i naładowaniach bateria odzyska swoją żywotność?
  • Poziom 35  
    Nie ma takiej opcji, ogniwa litowo-jonowe jakie są zastosowane w hulajnodze takie jak w telefonach nie znoszą głębokiego rozładowania, które po prostu je zniszczyło i nadają się do wymiany a dobrej jakości ogniwa są kosztowne, chińskie podróbki mają tylko część podanej pojemności.
  • Poziom 7  
    Ok. Czy mam domagać się wymiany sprzętu na nowy? Czy po prostu wymienią baterie w ramach gwarancji? Czy jest możliwość że nie uwzględnią reklamacji? Ładowałem całą noc znowu i jadę zaraz przetestować. Jeżeli nic się nie zmieni to chyba tylko oddanie do serwisu.
  • Poziom 43  
  • Poziom 7  
    No dobra a jak wygląda jeżeli hulajnoga była wzięta poprzez Play na abonament? Mam inne wyjście jak reklamacja / gwarancja?
  • Poziom 35  
    Nie ma znaczenia ponieważ to Play występuje jako sprzedawca, sprzedali towar nie pełnowartościowy nie zdatny do użytku i powinien być wymieniony. Można zadzwonić do salonu Play i zapytać o wymianę na nowy.
  • Poziom 43  
    Gwarancji udziela najczęściej sprzedawca, rękojmi dystrybutor. To tak w dużym skrócie. A i od tego są odstępstwa.
    Czytaj umowę jaka podpisałeś. A nie pytasz nas co w niej jest.
  • Poziom 7  
    No nic. Dziękuję za pomoc. Pozostaje jutro wizyta w salonie .
  • Poziom 1  
  • Poziom 7  
    Moja też pojechała na serwis. Mam nadzieję że uwzględnią reklamacje i nie będą zrzucać winy na użytkownika. Poza tym wyświetlacz to porażka . Zamówiłem druga i czekam aż przyjdzie. Zobaczymy
  • Poziom 12  
    I jak zwykle chłopaki oszczędzają na baterii.. a potem się martw, bo nigdzie się nie da im zastąpić..