Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Sklep ElwronSklep Elwron
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Megane II ph II - 2.0 dci ciężko odpala

20 Maj 2019 20:38 810 6
  • Poziom 8  
    Szukałem rozwiązania mojego problemu lecz ciężko, 2.0 dci m9r 150km, auto kupiłem 2 tygodnie temu na dojazdy do pracy, zaczął ciężko odpalać tak jakby cofało się paliwo. Kosz w baku czysty, wszystkie połączenia pod maską i przelewy suche, auto nie dymi, ma moc, dodam, że gruszka od paliwa jest miękka po godzince postoju a w filtrze nie ma paliwa (odkręcałem śrubę spustową) jak nią pompuje robi się twarda a do filtra dochodzi paliwo. Auto odpala za pierwszym razem lecz długo kręci, za drugim już na strzał choć i tak nie jest to to co powinno być. Miałem tds-a kiedyś, tam założyłem zaworek zwrotny i tak latałem 3 lata, tutaj chcę rozwiązać problem tak jak się należy, szukać przyczyny w pompie wysokiego ciśnienia ? Jakiś zawór który puszcza ?
  • Sklep ElwronSklep Elwron
  • Poziom 37  
    Gdzieś się zapowietrza, szukaj. Do sprawdzenia przewody paliwowe, nadmiary, być może pompka do wymiany.
  • Sklep ElwronSklep Elwron
  • Poziom 8  
    Właśnie czytam i w tej pompce jest jakiś zawór zwrotny, drugi zawór zwrotny jest przed przelewami, jest połączony z nimi, auto naprawdę pracuje cichutko i równo tylko to odpalanie, filtr paliwa także wymienić dla świętego spokoju ?
    Edit : dodam też, że gdy podpompuje paliwo gruszką na zgaszonym silniku robi się twarda ale po chwili mięknie.
  • Poziom 43  
    DB12 napisał:
    zaczął ciężko odpalać

    Po jakim czasie od zgaszenia silnika?

    Jeśli układ zasilania jest szczelny i nie zapowietrza się, to zawór zwrotny gruszki puszcza.
    Podobny problem miałem w 1.9 DTI. W ciągu siedmiu lat, wymieniłem trzy gruszki.
    W 1,5 DCI wymontowałem gruszkę z uszkodzonym zaworem zwrotnym i w jej miejsce założyłem zawór zwrotny. Przez okres trzech lat, nie miałem problemów z odpalaniem (powracającym do baku paliwem).
    Filtr paliwa? To zależy - jak nie wiesz kiedy był zmieniany, to wymień.

    Pozdrawiam.
  • Poziom 8  
    Auto stanie na kilka godzin i potem trzeba dłużej zakręcić ale pali zawsze za pierwszym po kilku sekundach, za drugim strzał. Założyłem nową gruszkę, nowy filtr Mann, nadal to samo, niby za pierwszym razem po wymianie odpalił na dotyk a później po postoju kręcił dłużej. Na dniach będę mieć Clipa i sprawdzę jak wtryski i pompa, wszystko szczelne, wszystkie wężyki suche, silnik chodzi cichutko, równo, w wężykach nie widać powietrza.
  • Poziom 12  
    Piszesz że jest 2-gi zawór zwrotny przed przelewami, czyli poprzedni właściciel już coś kombinował bo powinien być tylko 1 w gruszce. odepnij ten przed przelewami i sprawdź czy coś z przelewów będzie wracać, jeśli będzie to masz od zaworu do baku do sprawdzenia, jeśli nie będzie to nie trzyma ani zawór ani gruszka
  • Poziom 8  
    Chodziło mi o ten zawór z wężykiem Link ale żeby tu pojawiło się paliwo to najpierw pompa musi je podać. Zawór w gruszce trzyma, sprawdzałem przed montażem kilka razy, w tej co wyciągnąłem nie trzymał tak dla ścisłości.