Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

zdjęcie simlocka z Samsung C3050

betajaga 23 May 2019 12:10 1365 7
    betajaga
    Level 2  
    Dzień dobry, jestem zupełnym laikiem w tym temacie. Znalazłam w domu starego Samsunga C3050 , z simlockiem Orange. Chciałabym go jeszcze wykorzystać z karta innej sieci ( Play).Na jakiej stronie mogę uzyskać darmowe kody do zdjęcia simlocka, bez potrzeby podłączania się jakimiś kabelkami, których nie mam. Nie opłaca mi się iść z nim do serwisu lub kupować kod na jakiś płatnych stronach internetowych.
    Spisałam z telefonu kod IMEI ( ciekawa jestem co to znaczy i na czym to polega) i co dalej?
    IMEI 3576xxxxxxxxxxxxxxx
    S/N RTF S945339yY ( a to co ?)
    Może ktos cos podpowiedzieć?

Moderated By tino2003:

Nie podajemy IMEI, z tego modelu za free się nie da usunąć simlocka.

nomudrek
    Level 36  
    Darmowe ściąganie simlocka było możliwe ale dawno temu w telefonach Nokia, na chwilę obecną pozostaje wizyta w salonie Orange co kosztuje 77 zł lub zamówienie kodu przez internet ze stron firm, które pośredniczą w uzyskaniu kodu do zdjęcia blokady koszt około 30 zł.
    komaniecki11
    Level 10  
    Nie wiem czy znajdziesz darmowe kody, wątpie.. sprawdz sobie na tej stronie simlock24.pl/simlock/Samsung/C3050/ albo w komisie powinni Ci odblokowac za 20-40zł
    aBugajski
    Level 8  
    A dzwonilas na infolinie twojego operatora? Zadzwon i zapytaj, mnie kilka lat temu operator po rpstu zdjął po podaniu mu imei.
  • Helpful post
    dr.master
    Level 39  
    Jeśli posiadasz dokumenty od Operatora na zakup tego telefonu i abonament się zakończył operator ma obowiązek za darmo zdjąć blokadę.
    betajaga
    Level 2  
    dr.master wrote:
    Jeśli posiadasz dokumenty od Operatora na zakup tego telefonu i abonament się zakończył operator ma obowiązek za darmo zdjąć blokadę.