Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

iPad Air - Odblokowanie iPada Air

25 Maj 2019 14:21 279 2
  • Poziom 2  
    Pewnie narażę się na zarzut, że towrzę zmyślone historię, żeby uruchomić felerny tablet. Ale trudno, może ktoś odpowie. Zaznaczam, że nigdy nie miałem do czynienia z tym systemem, jestem zielony.

iPad Air pierwszej generacji, refabrykowany, aczkolwiek sprzedawany w dużej sieci handlowej.

Ostatni egzemplarz z wystawy w bardzo dobrej cenie. Jest zablokowany, podłącz do iTunes itd. Tu już temat ogranąłem. Można go wprowadzić w tryb awaryjny i odtworzyć system.

Ale zdaje się, że to i tak nic mi nie da bo i tak poprosi o email i hasło z jakiego był pierwotnie konfigurowany?

Jakie są szanse, że nie będzie blokady aktywacji i będę mógł go spersonalizować? Bo skoro był na wystawie, zakładam, że ktoś go uruchomił, a żeby to zrobić musiał założyć konto. Tym kimś była oczywiście obsługa, ale znaleźć tę konkretną osobę będzie trudno, choć być może będę jeszcze próbował, bo na razie odsyłają mnie na zasadzie, a może kolega będzie coś wiedział. Nie mam pojęcia, jakie mają praktyki pod tym względem. Tj. wszystko aktywują na te same dane, każdą sztukę na inne dane, a może i tak z góry egzemplarze wystawowe spisują na straty. Zakładam, że nie uda mi się uzyskać tych danych. Zakładam też, że będzie to jedyny problem, tablet nie będzie zablokowany w sensie zgłoszenia zaginięcia czy kradzieży i jakieś dodatkowe blokady się nie pojawią.

Ale roboczo, czy jakoś klient tak się bawił, że mógł tylko zablokować kod dostępu, a aktywacja icloud nie będzie konieczna? Jakoś tryb demo, tablet uruchomiony bez logowania do chmury itp.

Rozumiem, że tablet refabrykowany nie podlega gwarancji Appla (z tego co wiem, robiła to jakaś inna firma) i tam w razie czego pomocy nie znajdę nawet mając dowód zakupu?