Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Passat B5 1.6 FL 2001 PB+LPG - Problem z odpalaniem

04 Cze 2019 22:14 117 4
  • Poziom 2  
    Witam mam problem z odpalaniem samochodu na ciepłym i zimnym silniku...
    Kręci i kręci a jak już załapie coś zaczyna się trząść cały silnik i nagle gaśnie...
    Jak już odpali i postoi chwile (10 min) auto osiągnie 90*C zaczyna lekko kopcić białym dymem oraz nie równo pracuje...
    Gdy załączę klimatyzacje coraz bardziej kopci...
    Gdy już wyjadę na drogę czasem auto szoku nagle podczas jazdy auto nie ma mocy zaczyna telepać jak by się jechało traktorem...
    Pomocy ostatnio było wymieniane
    -czujnik tem. Silnika
    - cewka zapłonowa
    Nikt nie wie o co chodzi problem zaczął sie gdy nastały ciepłe dni 20* / 30* ( to już masakra ) Sprawdzaliśmy uszczelkę pod głowica tez bez zarzutu
    Jeżdżę jak głupek po mechanikach i nikt nic nie wie. Ja nie mam pojęcia za dużo o samochodach i prosił bym o pomoc 🙁
  • Relpol przekaźniki
  • Pomocny post
    Admin grupy komputery
    LipaLipa1 napisał:
    Sprawdzaliśmy uszczelkę pod głowica tez bez zarzutu
    Jak to "sprawdziliśmy"?
    Jak się sprawdza uszczelkę? Uszczelkę pod głowicą można jedynie wymienić, jest jednorazowa. Każde zdemontowanie głowicy, to nowa uszczelka.

    Odnośnie awarii, to na początek zrób pomiar ciśnienia w cylindrach.
  • Relpol przekaźniki
  • Pomocny post
    Poziom 14  
    A czy sprawdzone było czy niema błędów.
    Podejrzewam że może być to czujnik wału lub wałków rozrządu .
    Przekaźnik pompy a 109 , sprawdźic też warto
  • Poziom 2  
    Właśnie stoi u mechanika już 1 dzień i będzie mierzone ciśnienie a co do czujnika wału bardzo dużo osób o nim mówi możliwe ze to może być i to ale jeszcze inny mechanik mi mówił ze to głowica albo końcówka silnika ...
  • Poziom 42  
    Albo końcówka mechanika :) szczerze? Po co ci ta wiedza? Odstawiasz do polecanego warsztatu i odbierasz zrobione auto. Tylko zapłacić trzeba... Sam nic nie zrobisz a ci tani pseudomechanicy u których bywasz tylko ci kosztów narobią. Dlaczego na wstępie nikt nie odłączył gazu by sprawdzić samą benzynę? Dlaczego nie został wykonany test co2? Co mówi sterownik silnika bo samych byków to tam pewno z 15 jest.