Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z wrzuceniem pierwszego biegu Renault Clio 2 1.2 benzyna

05 Cze 2019 19:16 333 5
  • Poziom 2  
    Problem z wrzuceniem pierwszego biegu wszystkie inne ładnie wchodzą. Skrzynia biegów wymieniana na jesień 2018 r już drugiego dnia po wymianie pojawił się problem. Trzeba się namachać żeby wrzucić pierwszy bieg. O co może chodzić?
    Renault Clio 2 2000 r 1.2 benzyna.
  • Poziom 29  
    julka2612 napisał:
    problem z wrzuceniem pierwszego biegu wszystkie inne ładnie wchodzą. skrzynia biegów wymieniana na jesień 2018r juz drugiego dnia po wymianie pojawił sie problem. trzeba sie namachać zeby wrzucić pierwszy bieg. o co moze chodzić ?
    ranault clio 2 2000r 1.2 benzyna

    Kupiłeś jakąś skrzynie ze szrotu i pytasz się o co może chodzić? Nowy olej wlany? Jak był problem po montażu to reklamacja skrzyni/usługi.
  • Poziom 2  
    Eidems napisał:
    julka2612 napisał:
    problem z wrzuceniem pierwszego biegu wszystkie inne ładnie wchodzą. skrzynia biegów wymieniana na jesień 2018r juz drugiego dnia po wymianie pojawił sie problem. trzeba sie namachać zeby wrzucić pierwszy bieg. o co moze chodzić ?
    ranault clio 2 2000r 1.2 benzyna

    Kupiłeś jakąś skrzynie ze szrotu i pytasz się o co może chodzić? Nowy olej wlany? Jak był problem po montażu to reklamacja skrzyni/usługi.

    skrzynia nowa robiona u znajomego mechanika więc gwarancji brak. pytam bo jeden mechanik mowi ze synchronizator do wymiany drugi ze sprzegło się konczy a kolejny że skrzynia do remontu. może ktos miał podobną sytuacje i wie co i jak
  • Pomocny post
    Poziom 29  
    julka2612 napisał:
    Eidems napisał:
    julka2612 napisał:
    problem z wrzuceniem pierwszego biegu wszystkie inne ładnie wchodzą. skrzynia biegów wymieniana na jesień 2018r juz drugiego dnia po wymianie pojawił sie problem. trzeba sie namachać zeby wrzucić pierwszy bieg. o co moze chodzić ?
    ranault clio 2 2000r 1.2 benzyna

    Kupiłeś jakąś skrzynie ze szrotu i pytasz się o co może chodzić? Nowy olej wlany? Jak był problem po montażu to reklamacja skrzyni/usługi.

    skrzynia nowa robiona u znajomego mechanika więc gwarancji brak. pytam bo jeden mechanik mowi ze synchronizator do wymiany drugi ze sprzegło się konczy a kolejny że skrzynia do remontu. może ktos miał podobną sytuacje i wie co i jak

    Sama się gubisz, jak nowa jak robiona u mechanika. Czemu brak gwarancji? Nie ma co wróżyć z fusów, jak założyli Ci stare sprzęgło z łożyskiem to mogło się coś rozlecieć, trzeba zdjąć skrzynie i zweryfikować sprzęgło.
  • Poziom 43  
    Hehe tanio było u Janusza to i gwarancja do bramy. Bezsens. Za chwile sie okaze że sprzegła nie ma i dlatego nie wbije 1. Echh