Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mapy gazu kme diego g3 bmw e39 3.0i

07 Cze 2019 22:45 456 23
  • Poziom 6  
    Mapy gazu kme diego g3 bmw e39 3.0i Mapy gazu kme diego g3 bmw e39 3.0i Witam
    Zerknął by ktos na moje mapy gazu czy sa w porządku?
    Zaczynam przygodę z instalacja do gazownika daleko a moze uda mi sie samemu cos polepszyć z waszymi cennymi radami . Z gory dziekuje za pomoc. Mapy gazu kme diego g3 bmw e39 3.0i
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 23  
    Coś się dzieje z autem czy tak po prostu chcesz sobie pogrzebać? ze screenów które wrzuciłeś wgląda do przyzwoicie, chociaż przydały by się odczyty z sondy albo korekty krótko i długo terminowe aby określić skład mieszanki
  • Poziom 6  
    Korekty na obu bankach powyżej +12 dlugoterminowe ,krotko wahają sie różnie,check sie swieci,bogata mieszanka
  • Poziom 23  
    to jeszcze ramki zamrożone podejrzyj przy jakich obrotach łapie błąd, zrób ze 100km na PB i zobacz jak zachowują się korekty
  • Poziom 6  
    Blad pojawia sie zawsze przy +- 2200 obr .

    Dodano po 1 [minuty]:

    Na benzynie korekty nie przekraczają +2 dlugo terminowe
  • Poziom 23  
    to przy tych obrotach na mnożniku musisz odjąć gazu tak aby korekty oscylowało też w granicach +2
  • Poziom 6  
    Właśnie tego nie wiem jak to dziala. To bedzie w miejscu gdzie mniznik mam 1.21 opuszczając go zmniejszę dawke czy podnoszac go ?
    Co oznaczają cyfry z punktami na czerwono? Czerwone punkty to lpg a zielone benzyna?
  • Poziom 23  
    czerwony benzyna zielony gaz, podnosząc mnożnik do góry zwiększasz dawkę obniżając zmniejszasz, punkty na czerwono są to miejsca w których "wyginasz" mnożnik w celu dostosowania odpowiedniej mieszanki
  • Poziom 6  
    Ciężko mi to pojac ze czerwonym wykresem benzyny ustawiamy mape gazu. Czyli usuwam mapy benzyny,gazu.
    Rysuje mi sie mapa czerwona na benzynie potem jezdze na lpg rysuje mi sie zielona mapa i czemu nie moge zmienic wlasnie tej zielonej tylko ta od benzyny? .
    Co oznaczają cyfry na punktach czerwonej lini benzyny? .Z gory przepraszam za takie glupie pytania bo dla wielu to pewnie pikuś a ja poczatkujacy potrzebujacy wiedzy,lecz okoliczni gazownicy ktorzy mieszkaja daleko nic nie powiedza bo to tajemnica
  • Pomocny post
    Poziom 23  
    zróbmy tak okno model zakładka - mapa zapomnij o tym. Będziemy korzystać kalibracja - modelowanie na dole masz czasy otwarcia wtryskiwaczy z prawej strony jest mnożnik a linia czerwona z kropkami będziemy nią regulować skład mieszanki . Teraz tak skoro mamy odczyty z obd ja to widzę w ten sposób jedziesz na zasilaniu PB utrzymujesz czasy otwarcia PB powiedzmy w granicach 8ms i sprawdzasz jaka jest korekta następnie przełączasz na zasilanie LPG i patrzysz co się dzieje z korektą jak pokazuje na minus to tą czerwoną kropką z wartością "13" idziesz w dół obserwujesz korekty tak długo dodajesz albo odejmujesz jak będą identyczne jak na zasilaniu PB w ten sposób musisz wybrać kilka ptk na modelu.
  • Poziom 6  
    Teraz wszystko zrozumialem
    Dziekuje za tak dobra odpowiedź i wytłumaczenie.
  • Poziom 23  
    pochwal się jeszcze screenami jak ustawisz auto zobaczymy jak to wygląda, w razie pytań pisz śmiało
  • Poziom 23  
    wyznacznikiem są korekty obd ze sterownika PB niż mapy w sterowniku LPG
  • Poziom 6  
    Prosze zobaczyć co teraz wyszlo ,cos poprawić czy zostawić. Adaptacje dlugie +12 błąd przy zakresie 2450obr auto chodzi w miare dobrze tylko nie pokoja mnie te adaptacje. Zrobilem czyszczenie wtryskiwaczy i test wtryskiwaczy po tym zapisałem nowe zmiany
  • Poziom 23  
    jak jeździsz na PB to korekta długo terminowa też jest +12?
  • Poziom 6  
    Nie . +2 czasami +9 ale nie przekracza 9 na benzynie . Tutaj wynika ze za bardzo podlewa . Dobrze mysle ze jak za duzo na plusie to zbyt bogata mieszanka w lpg?
  • Poziom 23  
    jak idzie w "+" to za ubogo sterownik pokazuje że trzeba dodać paliwa jak w "-" to trzeba odjąć, zdarzają się auta z odwróconą korektą ale to bardzo rzadko
  • Poziom 38  
    Proponuję wywalić model dla biegu jałowego, poprawić montaż i wystroić od nowa. Jak i jakie wtryski ?
  • Poziom 33  
    A jak długie masz przewody gazowe z wtryskiwaczy do kolektora bo wydają się być za długie albo coś ciśnieniem gazu np filtr fazy gazowej po czujniku ciśnienia zamontowany.
  • Poziom 6  
    Przyczyna takich korekt jest przeplywomierz lub sondy chyba przed katalizatorem. Pojedzilem na czystej benzynie i jest +9 . Uklad szczelny na bank mialem robiona kapitalke silnika predzej to bylo i teraz tez . Musze szukać specialisty ktory mi zdiagnozuje co jest winne. Zastanawia mnie wieczny blad ze wtryskiwacze ciagle otwarte. Co usune to i tak jest oznacza to ze ktorys z 6 jest ciagle otwarty? Czy moge to sprawdzic sam tzn wyjac po kolei i powiedzmy patrzec lub dmuchac czy przepuszcza ?
  • Poziom 33  
    Źle rozumiesz ten błąd. Czas wtrysku na gazie jest za duży przy wysokich obrotach i żeby dać żądaną dawkę LPG wtrysk otwarty jest cały czas bo kolejne otwarcia nakładają się na siebie.
  • Poziom 6  
    Musze poszukac ogarniętego gazownika w Kujawsko Pomorskim najlepiej okolice Torun Włocławek. Przerasta mnie te strojenie lpg . Najlepiej zeby przejrzal od nowa po swojemu i ustawil
  • Poziom 23  
    w toruniu na ul. chrobrego 26 masz warsztat który zajmuje się KME powinien pomóc