Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

passat b7 2.0 tdi cr 177 Koni - przy 120km/h zapala się sprężynka i traci moc .

11 Cze 2019 21:11 159 7
  • Poziom 8  
    Witam ,mam problem z passatem a mianowicie przy spokojnej jeździe ok 120 km na/h po przejechaniu kilkunastu kilometrów zapala się sprężynka i auto traci moc .Po ponownym odpaleniu jest ok ale zaraz znów się to dzieje , aż za trzecim czwartym razem zapala się Check .Przy dynamicznej jeździe nic sie nie dzieje ,wystarczy przełączyć na S i jedzie normalnie.W ruchu miejskim też jest ok , tylko po woli i przy ok 120 km/h .Błąd zapisuje sie jako coś z ciśnieniem turbiny.
    Wymieniono czujniki od turbo , sprawdzono gruszkę od turbo , zaworek , zregenerowano turbinę i elektryk sprawdził i oddał mówiąc ze to problem mechaniczny .Pomocy
  • Poziom 19  
    Wiesz co to tak zwany (pizdowaty styl jazdy ) przepraszam za takie wyrazy ale to slang , diesel musi dostawać w palnik bo spokojna jazda go zabija np DPF itp , starymi dieslami szło spokojnie jechać a niestety nowsze tego nie tolerują i zaczyna się zabawa z egr,dpf.
  • Poziom 8  
    Szczelność układu dolotowego sprawdzona? Skoro rejestruje usterki związane z ciśnieniem doładowania to warto zacząć od najprostszych rzeczy. Warto zrobić log i porównać zadane doładowanie z rzeczywistym i ocenić w którą stronę jest problem.
  • Poziom 19  
    Błędów związanych z EGR raczej nie będzie ale zakłócenia jak wystąpią to na bank będzie to coś z ciśnieniem doładowania bo to jedno z drugim współpracuje .
  • Poziom 32  
    Podpowiem Ci, że najpierw należy sprawdzić czy gruszka chodzi płynnie w miarę przyrostu obrotów. Ten czujnik pomaga wygenerować konkretny błąd zakłóceń na sterowaniu geometrii. Nie ma sensu ryć głębiej jak nie jesteś tego pewny na sto procent.
  • Poziom 17  
    Najprościej to podpiąć kompa i sprawdzać poziom ciśnienia doładowania podczas jazdy aż wywali błąd. Co do gruszki jak będzie podejrzenie zacinania, to nie jest to za duży koszt wymiany i kalibracji. Dodatkowo warto posprawdzać przewody vacum, bo ja tak miałem w Passacie B5 że przewody klapciały i też były cuda ze sterowaniem gruszki, mechanik powymieniał mi wszystkie przewody vacum na takie twardsze zbrojone gumowe i od tamtego czasu śmiga aż miło. Pozdrawiam