Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Metal Work Pneumatic
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

- Odcięcie pompy paliwa w silniku benzynowym

14 Cze 2019 23:12 231 2
  • Poziom 3  
    Witam

Chciałbym się dowiedzieć jak mogę zrobić następujące odcięcie pompy paliwa.
    Gdy wsiadam do auta to po przekręceniu stacyjki i wciśnięciu guzika mogę odpalić auto.
    Dodatkowo włącznik 0 1 przy którym gdy, go włączę to mogę zawsze odpalić auto a gdy wyłączę to tylko na guzik wcześniej opisany.
    Dodatkowo ale niekoniecznie podczas próby odpalenia samochodu bez wcześniejszego wciśnięcia guzika lub przełączenia włącznika, żeby włączył się alarm.

Proszę jak to możliwe o wytłumaczenie jak krowie na rowie bo jestem laikiem w tym temacie.
    Może jest jakieś gotowe urządzenie które posiada już takie funkcje? Lub ktoś ogarnięty mógłby mi takie skonstruować i dać opis podłączenia?

Najchętniej bym to zrobił tak jak na tym filmie:

https://www.youtube.com/watch?v=jed0K3E7r_g&t=20s

- Odcięcie pompy paliwa w silniku benzynowym

Tylko w komentarzach pisali, że est to nieprawidłowe podłączenie a ja chciałbym też ten włącznik na stałe dodać włącz wyłącz.
  • Metal Work Pneumatic
  • Pomocny post

Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    leszeklk2 napisał:
    Proszę jak to możliwe o wytłumaczenie jak krowie na rowie bo jestem laikiem w tym temacie.

Nie bierz się za samodzielne konstruowanie takiego zabezpieczenia.
    Zadbaj o zdrowie pasażerów w sytuacji, gdy podczas wyprzedzania coś się uszkodzi i odetnie ci zasilanie pompy paliwa ...
    "Nie piszę tu o Tobie, bo wszyscy wielcy wynalazcy zawsze ryzykowali swoim życiem ...." ;)
    Przepraszam za ten żart

leszeklk2 napisał:
    Może jest jakieś gotowe urządzenie

Gotowych urządzeń zabezpieczających samochody jest całe mnóstwo.