Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

immobilizer honda civic - dorobiony immobilizer honda civic vi 96 r.

MrHous 16 Jun 2019 09:22 2466 19
Relpol
    MrHous
    Level 5  
    cześć
    mam immobilizer w aucie honda civic vi z 96 roku tylko taki że muszę przykładać takie coś koło stacyjki mam diodę do której muszę to coś zbliżyć trudno mi to opisać to jest taki plastikowy kawałek. szukałem na internecie jak to usunąć i jest dużo dokładnych instrukcji co trzeba wylutować, więc wyciągnąłem komputer z auta, rozbieram go a tam zupełnie nie ten który widziałem na necie, okazuje się że mam inną wersję hondy civic vi, zdjęcie zamieszczę poniżej, zarówno komputera jak i auta, z tego co się dowiedziałem to chyba jakaś wersja amerykańska ale nie wiem nie znam się, dlaczego w ogóle chcę się tego pozbyć, pomijając że jest to bardzo irytujące gdy za każdym razem muszę coś przykładać żeby uruchomić silnik, to chodzi głównie oto że to immo nie działa tak jak powinno, nieraz muszę czekać 15 min zanim odpalę auto a to już paranoja, próbuje na wszystkie możliwe kombinacje i nic, a czasem za pierwszym zbliżeniem czujnika działa i mogę odpalić auto, dodam jeśli ma to jakieś znaczenie że jeśli już zadziałą immobi to gaśnie wtedy SRS co jest dziwne bo to przecież poduszki powietrzne, no ale nie znam się, może ten immobi jest z nimi w jakiś sposób połączony. proszę o pomoc.

Moderated By CameR:

MrHous wrote:
    muszę to coś zbliżyć trudno mi to opisać to jest taki plastikowy kawałek

Zamieść zdjęcia "tego czegoś"

Reg. 3.1.15. Nie pytaj od razu na forum, jeśli samemu nic wcześniej nie sprawdziłeś lub nie podjąłeś próby samodzielnej diagnozy. Pamiętaj, że porady są udzielane w sposób zdalny przy braku fizycznego dostępu do urządzenia, problem musi być bardzo dobrze opisany i zrozumiany przez użytkowników, a tytuł powinien zawierać markę, model oraz skrótowy opis usterki.

• Relpol
    ArturAVS