Mercedes Sprinter 319 2017r
Sytuacja wyglada następująco: wyrzucone podwójne siedzenie wrzucone pojedyncze. Po całym zabiegu zapaliła się kontrolka poduszki na wyswietlaczu.
Został jeden wolny kabel od środkowego napinacza wmontowałem w niego opornik/ rezystor, problemu nie ma kontrolka zgasła.
Drugi kabel pasażera prawego i kierowcy podpięty pod cały układ oryginalnie. Trasa kabli: od środkowego pasażera do pasażera prawego następnie do kierowcy.
Mam pytanie odnośnie działania poduszki powietrznej podczas wypadku, czy napewno mój pasażer jest bezpieczny i poduszka zostanie aktywowana w momencie uderzenia ? Czy ten rezystor nie przekłamuje sygnału i przez niego komputer nie widzi pasażera ? Bardzo proszę o wyjaśnienie moich wątpliwości.
Z góry dziękuje i pozdrawiam
Sytuacja wyglada następująco: wyrzucone podwójne siedzenie wrzucone pojedyncze. Po całym zabiegu zapaliła się kontrolka poduszki na wyswietlaczu.
Został jeden wolny kabel od środkowego napinacza wmontowałem w niego opornik/ rezystor, problemu nie ma kontrolka zgasła.
Drugi kabel pasażera prawego i kierowcy podpięty pod cały układ oryginalnie. Trasa kabli: od środkowego pasażera do pasażera prawego następnie do kierowcy.
Mam pytanie odnośnie działania poduszki powietrznej podczas wypadku, czy napewno mój pasażer jest bezpieczny i poduszka zostanie aktywowana w momencie uderzenia ? Czy ten rezystor nie przekłamuje sygnału i przez niego komputer nie widzi pasażera ? Bardzo proszę o wyjaśnienie moich wątpliwości.
Z góry dziękuje i pozdrawiam