Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Generator (agregat) prądu do laptopa - który polecacie?

dondu 22 Jun 2019 17:52 4278 15
phoenixcontact
    dondu
    Moderator on vacation ...
    Cześć.

Potrzebuję kupić generator prądu przede wszystkim do zasilania laptopa.
    Będzie używany sporadycznie - kilkanaście razy w roku przez kilka godzin dziennie.

W manualu laptopa:

Generator (agregat) prądu do laptopa - który polecacie?

Zdjęcie parametrów zasilacza wstawię jutro.

Wymogi:
    - przede wszystkim mały i w miarę lekki,
    - nie musi mieć dużego zbiornika - można przerwać pracę na parę minut, by dolać paliwa,
    - budżet do 1000zł.

Nie mam żadnego doświadczenia w stosowaniu generatorów, stąd pytanie do Was.
    Jakie generatory polecacie?
  • phoenixcontact
    kindlar
    Level 41  
    Jaki czas pracy laptopa bez sieci by cię zadowolił? Może inne źródło buforowe?
  • phoenixcontact
    dondu
    Moderator on vacation ...
    Czas nie ma znaczenia, bo jak napisałem wyżej, zawsze mogę wyłączyć generator i paliwo dodać nie przerywając pracy laptopa.
    Chyba że takie generatory mają jakiś maksymalny czas pracy. W takim przypadku 3h byłoby tym minimum.

Inne źródło? Czyli akumulatory? Teoretycznie tak, ale raczej jako mniej chciane.
    Może się zdarzyć bowiem, że źródło to musiałoby służyć np. 8h.
    Z generatorem nie będzie to problemem.
    Poza tym agregat jest chyba bardziej uniwersalny.

Dodano po 37 [minuty]:

Znalazłem inwertorowe:
    - Mikatsu QL1000I: http://makitsu.pl/index.php?lang=pl&p=ql1000i
    - Yato YT-85481: https://toya24.pl/product-pol-10012930-AGREGAT-PRADOTWORCZY-INWERTOROWY-800W.html

Miał ktoś z Was z nimi jakieś doświadczenie?
    Venom007
    Level 27  
    Witaj,
    8h to nic przy 100W, ja bym poszedł w akumulatory.
    Nie ma hałasu i spalin, bo rozumiem że sprzęt będzie działał przez te 8h na dworze? Z dala od ludzi?