Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Computer ControlsComputer Controls
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Immobilizer w oplu Vivaro obejście.

22 Jun 2019 23:44 1104 8
  • Level 14  
    Dokonałem zakupu vivaro z jednym oryginalnym kluczykiem oraz drugim dorobionym ale bez elektroniki - pilota i immobilizera . Po rozebraniu kluczyka okazuje się że oryginalny pilot jest zintegrowany z immobilizerem , jest na jednej drukowanej płytce . Proszę o poradę czy jeśli wyjmę środek z kluczyka i przykleję go gdzieś przy pętli immobilizera to czy możliwe będzie dokupienie dwóch pilotów samokopiujących? tak żeby oba samokopiujące działały poprawnie? wówczas problem immobilizera bym pominął i miał bym dwa piloty z kluczykami w cenie 50 zł a nie 400.
  • Computer ControlsComputer Controls
  • Computer ControlsComputer Controls
  • Level 14  
    Nie bo nie ma takich pilotów czy nie bo nie ? jakie jest inne rozwiązanie?
  • Moderator of Cars
    Ponieważ system nie da się oszukać - jako że to Renault, to kod pilota i blokady zapłonu generowany jest przez ten sam układ transpondera. Jak będzie inny - kod klucza niż klucz pilota, działać nie będzie. Albo kupić nowy kluczyk i szukać kogoś z np. CP, kto go dopisze, albo przylepić stary kluczyk do pętli immo, rezygnując z tego zabezpieczenia, a wpiąć uniwersalną centralkę sterującą C/Z z jej pilotami pod przycisk rygla w kabinie.
  • Helpful post
    Car alarms specialist
    najtaniej to tak jak napisałeś przykleić elektronikę z działającego pilota do pętli immo, a do sterowania centralnym dołożyć radiowy sterownik zamka centralnego
  • Level 14  
    No i po zainstalowaniu dodatkowej centralki pod przycisk rygla w kabinie powstaje błąd. Błąd ten co prawda powstał jedynie raz po dłuższym nie używaniu auta. Po prostu nie dało się otworzyć z pilota a w kabinie przycisk także nie działał tak jakby był wypięty od kostki . Po uruchomieniu silnika i przejechaniu dosłownie metra do przodu wszystko wróciło do normy...
  • Level 39  
    Pytanie czy to wszystko ma sens ?,dorobienie org kluczyka to około 200 zł.centralka z innymi pilotami też coś kosztuje ,dorobienie klucza bez elektroniki też coś i w sumie różnica parę zł.i nie jest już w org. A dorabiając org . mielibyśmy 2 org. klucze i auto "jak z fabrykii",a tak już zaczynają się problemy,za chwilę przestanie całkiem działać,rozładowywać aku itd. trzeba będzie to wywalić i pozorna oszczędność .Nigdy bym sobie tak nie oszpecił auta.
  • Level 43  
    alex222 wrote:
    miał bym dwa piloty z kluczykami w cenie 50 zł a nie 400.

    Taa, a opel kosztował 4000zł litości........ olej tez używany lejesz? Dziwią mnie takie chore akcje.
  • Level 14  
    Ludzie czy wy nie potraficie czytać tematu ? czy tu siedzą sami debile i analfabeci? i wyskakujecie z używanym olejem ? zadzwoń gościu do serwisu a dowiesz się o jakich cenach jest mowa , dopiero potem zabieraj głos.