Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Master II 2,5 dCi tryb awaryjny

loku78 23 Cze 2019 21:29 501 0
  • #1
    loku78
    Poziom 9  
    Witam, może ktoś pomoże. Auto kupione przez mojego klienta, poprzedni właściciel po pęknięciu paska zrobił naprawę głowicy. Podczas jazdy kilkaset km po zakupie w pewnym momencie zamiast drugiego biegu został włożony czwarty i auto zostało "przyduszone" i przeszło w tryb awaryjny. Po krótkim postoju kontynuacja jazdy ale problem powracał. Trafiło do mnie do naprawy. Błąd P0089, znany na forum. Świece wymienione (jedna była innej marki) cała elektryka sprawdzona. Masy sprawdzone. Akumulator i ładowanie ok. Widać jakieś ślady grzebania w elektryce, łączone przewody, świeża izolacja...Oczywiście poprzedni właściciel niewiele wie. Sprawdzone i podmienione regulator na pompie i czujnik ciśnienia paliwa, pompa sprawdzona, trzy wtryski zregenerowane, czwarty był w normie. Błąd P0089 przestał się pojawiać, auto nie pracuje jednak jak powinno. Komputer pokazuje wysokie ciśnienie paliwa, ok. 600 bar i auto przechodzi w tryb awaryjny. Rozrząd sprawdzony, ustawienie koła napędowego pompy też, kreska w oczku. Dodam, że auto nie ma pompy wstępnej.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.