Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Pionner A-602R z subwooferem blaupunkt 8200A podłączenie razem

Kacper_27 24 Jun 2019 10:14 441 12
    Kacper_27
    Level 4  
    Witam mam problem z wzmacniaczem Pionner A-602R lub z subwooferem blaupunkt 8200A jest to subwoofer aktywny (ma 4Ω) problem dotyczy tego iż podłączyłem subek do wzmacniacza wejściami High level i po prostu nie działa tylko szumi i to cicho poszedłem z nim do kolegi i wszystko grało normalnie. Proszę o waszą szybką pomoc dodaje że jestem początkujący w temacie audio więc prosze mi wybaczyć jeśli coś źle napisałem. Z góry dziękuje (:

Zdjęcia i link subwoofera i wzmacniacza
    Pionner A-602R z subwooferem blaupunkt 8200A podłączenie razem Pionner A-602R z subwooferem blaupunkt 8200A podłączenie razem

i link
    //www.blaupunkt.com/pl/nc/produkty/samochodowe-urzadzenia-audio-wideo/glosniki/products/single/11850/
    Kacper_27
    Level 4  
    tak włączyłem, ale nie wiem czy to przypadkiem nie jest wina ohmów bo wzmacniacz ma 8 a subek 4 tylko nie wiem czy to ma jakąś różnice jeśli subwoofer jest aktywny ale wydaje mi się że nie, więc już nie mam pomysłu w czym jest problem.
    Artur k.
    Admin of Audio group
    Powstaje pytanie po co w ogóle podłączasz subwoofer aktywny do wzmacniacza.
    Jakieś kolumny masz tam też podłączone, czy o co tu chodzi?
    Kacper_27
    Level 4  
    no chciałem tylko mieć więcej tonów niskich w pokoju podłączyłem ten sub wejściami high level bo wyczytałem w necie że to tylko przekaże sygnał z muzyką i nie obciąży wzmacniacza, tak mam jeszcze tam podłączone 2 stx 130f
    Kacper_27
    Level 4  
    Mogę ci tak pokazać w paincie bo akurat subwoofer oddałem do kolegi żeby sprawdził o co chodzi Pionner A-602R z subwooferem blaupunkt 8200A podłączenie razem

Dodano po 11 [godziny] 39 [minuty]: