Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Polo 2003 9N - pasek wielorowkowy piszczy, zimny motor

25 Cze 2019 21:06 120 3
  • Poziom 2  
    Cześć koledzy, natrafiłem na te forum przeglądając już od kilku dni różne tematy nie znajdując odpowiedzi.
    Posiadam auto vw Polo 9n z 2003roku, 1,4tdi. Pasek wielorowkowy piszczy od jakiś 200km, zbytnio się tym nie przejmowałem, nie mam pojęcia na temat mechaniki samochodowej, lecz teraz trochę się strachu najadłem, problem jest taki ze gdy odpalam auto, pasek piszczy na zimnym motorze, po przejechaniu 5km (+\-) kiedy już silnik osiągnie swoje 90stopni piszczenie ustaje i wszystko jest dobrze. Jak ma już swoje 90 to nie piszczy. Moje pytanie jest takie do was, ponieważ jadę tym pojazdem za tydzień 900km do kraju ( tam auto zostanie oddane do mechanika gdzie to zostanie wymienione) lepiej bym nie jechał bo za duże ryzyko czy nie mam się przejmować i dojadę bez lawety?
    Tak jak mówiłem on piszczy tylko na zimnym silniku , przejechałem tak już 200km a chce jeszcze 900km.
    Mam nadzieje na pomoc, dzięki, nie mam prawie żadnej wiedzy na ten temat proszę o wyrozumiałość
  • Poziom 33  
    Wg. mnie powinieneś spokojnie dojechać.
  • Poziom 28  
    SzafaSamsung napisał:

    Pasek wielorowkowy piszczy od jakiś 200km, po przejechaniu 5km (+\-) kiedy już silnik osiągnie swoje 90stopni piszczenie ustaje i wszystko jest dobrze. Jak ma już swoje 90 to nie piszczy. zostanie wymienione) lepiej bym nie jechał bo za duże ryzyko czy nie mam się przejmować i dojadę bez lawety?


    Przyczyny "piszczenia" tego paska mogą być zasadzie 3.
    -Za słaby napinacz.... przyjrzyj się czy jest komplet śrub, który go mocuje.....
    -Wyciągnięty/stary pasek.
    -Także uszkodzone sprzęgło ( koło pasowe) alternatora bądź sprężarki klimatyzacji.
    Zwróć uwagę czy pisk reaguje na włączenie/wyłączenie klimatyzacji i czy masz prawidłowe ładowanie akumulatora.......
  • Poziom 2  
    Waldemar z Kaszub napisał:
    SzafaSamsung napisał:

    Pasek wielorowkowy piszczy od jakiś 200km, po przejechaniu 5km (+\-) kiedy już silnik osiągnie swoje 90stopni piszczenie ustaje i wszystko jest dobrze. Jak ma już swoje 90 to nie piszczy. zostanie wymienione) lepiej bym nie jechał bo za duże ryzyko czy nie mam się przejmować i dojadę bez lawety?


    Przyczyny "piszczenia" tego paska mogą być zasadzie 3.
    -Za słaby napinacz.... przyjrzyj się czy jest komplet śrub, który go mocuje.....
    -Wyciągnięty/stary pasek.
    -Także uszkodzone sprzęgło ( koło pasowe) alternatora bądź sprężarki klimatyzacji.
    Zwróć uwagę czy pisk reaguje na włączenie/wyłączenie klimatyzacji i czy masz prawidłowe ładowanie akumulatora.......


    Kiedy podpiąłem pod komputer pokazało błąd z klimatyzacja, klimatyzacja w tej polowce nie działa, gubi gdzieś ciec (będzie tez naprawione jeśli dojadę) akumulator ładuje odpowiednio , nie miałem z nim nigdy problemów.