Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Clio III - Dużo pali, gaśnie po wciśnięciu sprzęgła przy redukcji biegów

25 Cze 2019 22:38 267 7
  • Poziom 9  
    Witam,
    Tak na wstępie dodam, że jestem kobietą, mechanik ze mnie żadem ale mam problem a wizyta u każdego kolejnego mechanika przyprawia mnie już o stan przedzawałowy. Ale może, któryś z użytkowników tego forum spotkał się z podobnym problemem i może mnie wspomóc żebym mogła chociaż nakierować czego ma szukać kolejny mechanik, którego odwiedzę.
    Mam od dwóch lat Clio 3 (2008) 1,2 z instalacją gazową (Stag 3 generacja, instalacja ma 6 lat), jak je kupiłam miało średnie spalanie 6,5l głównie gazu. Po niecałym roku zaczęły się problemy. Silnik nierówno chodzi czy na biegu czy na luzie obroty falują, zaczęło palić coraz więcej , ostatnio pali mi samej benzyny ok 10l/100k a z gazem 9l, tak pali benzyny więcej niż gazu. Auto nie ma mocy, na benzynie jeździ wręcz gorzej niż na gazie. Ledwo rozpędza się do 100km/h a 2 lata temu pruło na gazie 170km/h bez problemu.
    Przez jakiś czas migała mi co jakiś czas kontrolka check engine, auto gasło jak wciskałam sprzęgło przy redukcji biegów, silnik chodzi nierówno a ostatnio wręcz się trzęsie czy coś. Jak odpalam i ruszam auto nie chce jechać, zazwyczaj nawet jak depnę mu gazem to dusi się i gaśnie. Nie wiem czy to ma znaczenie ale bardzo pogorszyło się odkąd nastały upały. I jak wciskam sprzęgło przy ruszaniu to przygasają światła na chwilę.
    Auto w ciągu roku odwiedziło kilku mechaników, mam wymienione: wszystkie filtry, olej, kable, 3 razy świece (ostatnie irydowe zjarały się po miesiącu), głowica jest po regeneracji, wymienione zawory w silniku, cewka. jedyne co się poprawiło to nie zapala się już check engine ale wszystkie inne usterki nadal są.