Witam
sytuacja wygląda tak.
Nie działa klima, sprawdziłem czy jest czynnik i stwierdzono, ze klima jest nabita, a problem jest gdzieś w elektronice, bo nie załącza coś.
ogólnie stwierdziliśmy, ze zawór rozprężania musi być ok a na 100% nie działa zawór w kompresorze klimatyzacji.
Sprawdziłem czy na wtyczce jest napięcie i ... jest 10V nawet gdy silnik jest wyłączony, podczas pracy silnika nadal jest 10V a gdy wcisnę przycisk AC to na chwilę wskakuje napięcie około 13V po czym wraca na 10V.
Możliwe, ze ten zawór ma zwarcie ponieważ taki błąd wywala mi w komputerze:
Moduł sterujący: KLA3
147 CAN - Pobór prądu element A9 (Sprężarka układu klimatyzacji) Wartość zadana [0...750] Wartość rzeczywista 2550 mA
Czy można ten zawór w kompresorze wymieniać bez spuszczania czynnika chłodzącego w instalacji klimatyzacji ?
sytuacja wygląda tak.
Nie działa klima, sprawdziłem czy jest czynnik i stwierdzono, ze klima jest nabita, a problem jest gdzieś w elektronice, bo nie załącza coś.
ogólnie stwierdziliśmy, ze zawór rozprężania musi być ok a na 100% nie działa zawór w kompresorze klimatyzacji.
Sprawdziłem czy na wtyczce jest napięcie i ... jest 10V nawet gdy silnik jest wyłączony, podczas pracy silnika nadal jest 10V a gdy wcisnę przycisk AC to na chwilę wskakuje napięcie około 13V po czym wraca na 10V.
Możliwe, ze ten zawór ma zwarcie ponieważ taki błąd wywala mi w komputerze:
Moduł sterujący: KLA3
147 CAN - Pobór prądu element A9 (Sprężarka układu klimatyzacji) Wartość zadana [0...750] Wartość rzeczywista 2550 mA
Czy można ten zawór w kompresorze wymieniać bez spuszczania czynnika chłodzącego w instalacji klimatyzacji ?