Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

DELL R610 - Zapomniane hasło lokalne na wirtualce Windows server 2008 w serwerze

01 Lip 2019 09:30 186 3
  • Poziom 9  
    Witam serdecznie, jestem świeżym użytkownikiem i jeszcze dokładnie nie wiem gdzie napisać.
    Mam bardzo ciężki problem. Posiadam serwer Dell R610 działają na nim 3 maszyny wirtualne
    Windows serwer 2008 i 2012 plus jakiś Suse do sterowania UPS zarządzalnym.
    Mam problem z 2008 gdyż nie mam dostępu do niego by wejść na konto lokalne. nie pamietam hasła.
    przed zalogowaniem do konta lokalnego (administratora) mam jeszcze logowanie sieciowe które przechodzi pomyślnie.
    Czy jest jakas szansa odzyskać wstęp do konta administratora do tej wirtualki? Nie jestem sieciowcem i nie znam się na serwerach tak dobrze.
    Nie wiem czy udało mi się przekazać klarownie ten problem i go wyjaśnić.
    Chce poprostu zalogować się do wirtualki w celu aktualizacji oprogramowania z którego korzystają jednostki podległe i korzystają z tego serwera.
    Pozdrawiam i czekam na jakiekolwiek odpowiedz w tej kwestii.

PS. Jeśli temat coś źle został napisany proszę o korektę.

DELL R610 - Zapomniane hasło lokalne na wirtualce Windows server 2008 w serwerze
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 25  
    Czy konto "sieciowe" ma prawa administracyjne? Jeśli tak, to zaloguj się tym kontem, znajdź konto lokalne i zmień mu hasło.
  • Poziom 9  
    Własnie niestety nie, te konto sieciowe jest za pośrednictwem Novell-a i loguje się do określonego drzewa serwera. Dzieki temu mam dostęp do dysków sieciowych na innych serwerach podpietych w sieci. Drzewo mam oparte na adresie ip 192.168.0.4 po zalogowaniu kontem nie wchodzi do systemu a tylko podpina dyski sieciowe.

Dodano po 9 [godziny] 21 [minuty]: