Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Ricoh Aficio MPC2500 scan do mail.

Iwa79 02 Jul 2019 12:27 840 5
    Iwa79
    Level 9  
    Witam

mam problem ze skanowaniem do mail, urządzenie ustawione było przez dostawce urządzenia, jednak coś się porobiło i nie przesyła ( często tak się dzieje). Przy próbie skanowania do mail wyświetla się monit "nadawanie nie powiodło się, aby sprawdzić aktualny stan naciśnij {Status skanowanych plików}. Ktoś pomoże? W załączeniu scriny. Nie znam się na konfiguracji sieci w jaki sposób mogę sprawdzić czy dobrze czy adresy IPv4, maska podsieci, domyślny adres bramy są ok. Proszę o pomoc.
    gasior
    Level 26  
    Przede wszystkim port serwera SMTP dla o2 to 465, a nie 587.

Jakie wersje firmware masz w urządzeniu? To dość stary model.. Najrozsądniej będzie moim zdaniem wezwać serwis i uaktualnić przynajmniej soft system/copy, scanner i network support. Potem próbować konfigurować.
  • Helpful post
    cefram
    Level 30  
    Witam

Port 587 jest ok - 465 jest po smtp z ssl a tego ten model nie lyka. Sprawdz czy mozesz zalogowac sie na to konto mailowe przez przegladarke - jesli tak to zobacz w ustawieniach konta czy protokol smtp jest aktywny - mialem przypadki ze byl samoczynnie dezaktywowany i nie dzialalo skanowanie.

Pozdrawiam
    Iwa79
    Level 9  
    Dziękuje za odpowiedzi, sprawdzę gdy wrócę do pracy, teraz jestem na urlopie.

Dodano po 4 [minuty]:

gasior wrote:
    Przede wszystkim port serwera SMTP dla o2 to 465, a nie 587.

Jakie wersje firmware masz w urządzeniu? To dość stary model.. Najrozsądniej będzie moim zdaniem wezwać serwis i uaktualnić przynajmniej soft system/copy, scanner i network support. Potem próbować konfigurować.

Dziękuję, ale co to jest firmware ;-) , laik jestem nie znam się ;-) Nie jestem w stanie sama uaktualnić, wezwanie serwisu nie wchodzi w grę, zbyt często to robimy, a każą sobie za to płacić.