Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Honda Hornet pc34 600 brak ładowania

Kambro2 07 Jul 2019 20:45 1053 5
  • #1
    Kambro2
    Level 2  
    Witajcie
    Posiadam Hondę hornet 600 2000 rok produkcji. Oczywiście nowy akumulator wraz z zakupem motocykla. Po około 5 podpaleniach nie ma siły zakręcić juz. Wymieniłem regulator napięcia z myślą że tu leży problem, nie stety nadal mam brak ładowania może ktoś się orientuje jakie powinny być wartości napięcia na fazach z alternatora bo może tam jest problem.
    Generalnie sprawdziłem też bezpieczniki, masę wszystko dobrze.
    Co robić pomocy
    Znajomy twierdzi że wina leży w akumulatorze że powinien być żelowy a mam kwasowy czy może to być prawda ?
    Kamery 3D Time of Flight - zastosowania w przemyśle. Darmowe szkolenie 16.12.2021r. g. 10.00 Zarejestruj się
  • #2
    Krzysztof Kamienski
    Level 43  
    Zmierzył Kolega napięcie na akumulatorze podczas pracy silnika ? Bo od tego się zaczyna..... :idea: I nie podpalaj już, tylko normalnie uruchamiaj....
    Kambro2 wrote:
    Znajomy twierdzi że wina leży w akumulatorze że powinien być żelowy a mam kwasowy czy może to być prawda ?
    Nie.
  • #3
    Kambro2
    Level 2  
    Krzysztof Kamienski wrote:
    Zmierzył Kolega napięcie na akumulatorze podczas pracy silnika ? Bo od tego się zaczyna..... :idea: I nie podpalaj już, tylko normalnie uruchamiaj....
    Kambro2 wrote:
    Znajomy twierdzi że wina leży w akumulatorze że powinien być żelowy a mam kwasowy czy może to być prawda ?
    Nie.

    Sprawdzałem na jałowym biegu 12,8 przy obrotach ponad 3 tys nie widać różnicy
  • #5
    Kambro2
    Level 2  
    Wymieniony na nowy właśnie, a może akumulator padł od jazdy na nim bo około trzech razy ładowałem go prostownikiem i do zero został wyładowany praktycznie.
  • #6
    jack63
    Level 43  
    Czy regulator miał/ma solidną masę?
    Jak alternator ma dostępne kable fazowe, z reguły żółte, to zmierz rezystancje między każdymi dwom z trzech kabli.
    Jak będzie równa i nie ma zwarcia do masy silnika, to zrób gwiazdę z trzech żarówek 60 - 100W/ 230VAC. Podłącz do żółtych kabli wypiętych z regulatora i odpal silnik na aku.
    Mież napięcia AC między środkiem gwiazdy a każdym przewodem fazowym na różnych RPM.
    Taki pomiar był wielokrotnie opisywany na forum. Poszukaj sobie.