Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Tania grafika dla mało wymagającej osoby

10 Lip 2019 22:12 234 13
  • Poziom 15  
    Witam

Dziś moja grafka HD 5670 dokonała żywota. Czas na zakup innej karty. Nie znam się kompletnie w temacie. Liczby gigabajtów oraz kosmiczne nazwy kart sprawiają, że po przejrzeniu 2-3 ofert nic nie rozumiem. :D

Moja specyfikacja
    AMD Phenom X4 840 3,2GHz
    4GB RAM DDR3
    Zasilacz 350W, na pewno nie z czarnej listy, bez dodatkowych złączy zasilania
    Windows 7 & Xubuntu
    Do niedawna również wspomniany wyżej HD 5670 w wersji Asus z 512MB na podkładzie. Był niezły, ale już zaczynałem na niego narzekać.

Moje oczekiwania
    Złącza cyfrowe to dziś standard, ale chciałbym mieć jedno D-SUB (do dwóch monitorów)
    Płynna rozgrywka w 1900x1200@30fps w Fallout 3, Fallout New Vegas, Minecraft
    Gdyby to było możliwe to może nawet 720p@25fps w Fallout 4?
    Płynne odtwarzanie 1080p@60fps na YouTube
    Mile widziane chłodzenie pasywne

Mój budżet
    Zakładam, że 200-250 powinno wystarczyć. 250 to górna granica, i już nie możemy jej przekroczyć. Wiadomo, im taniej tym lepiej

Uwagi dodatkowe
    Jak wspomniałem wyżej mój zasilacz nie ma dodatkowego wyjścia zasilania.
    Chętnie odkupię kartę od forumowicza. Jestem w Bydgoszczy, i przyjmę oferty w wiadomości prywatnej.
    Nie jestem wielkim gejmerem. Od czasu do czasu w coś "popykam", no i chciałbym spróbować Fallout 4 nawet w medium/low.

Jak sądzę nie mam wielkich wymagań. Gdybym miał iść na jakiś drobny kompromis to mógłbym się zgodzić nawet na najtańszy, ale nowy model.

Zachęcam do dyskusji, dziękuję z góry za udział w temacie i pozdrawiam :D
  • Moderator - Komputery Serwis
    Witaj.