Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skoda Fabia II FL 2013 1.2 mpi - Błąd katalizatora, sony lambda PO420

bzyku891 15 Lip 2019 16:08 756 0
  • #1
    bzyku891
    Poziom 1  
    Cześć koledzy.
    Czy ktos mi podpowie odnośnie poniżych błedów?
    NIe wiem czy zacząć od sondy czy sie wstrzymać. W pracy silnika nie ma żadnych zmian, wyskakują błędy, po skasowaniu pojawiają się ponownie po przejechaniu 100-200 km.
    Co dziwne w momencie zapalenia sie kontrolki silnik zgaszony, temperatura płynu i powietrza -40 stopni.
    Skoda Fabia II FL 2013 1.2 mpi LPG.
    Z góry dziękuję za wszytkie rady.



    6093 - Zespół 1; system katalizatora
    P0420 00 [237] - za mała skuteczność
    MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
    Ramka zamrożona:
    Stan błędu: 00000001
    Priorytet błędu: 2
    Częstość błędu: 1
    Przebieg: 0 km
    Data: 2000.00.00
    Czas: 00:00:00

    Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min
    Unormowana wartość obciążenia: 0.0 %
    Prędkość pojazdu: 0 km/h
    Temperatura płynu chłodzącego: -40 °C
    Temperatura powietrza zasysanego: -40 °C
    Ciśnienie atmosferyczne: 0 mbar
    Napięcie zacisku 30: 0.000 V
    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
    Sprawdzanie katalizatora: wartość mierzona-EFF_CAT_DIAG_OBD[1]: 1.937500
    Temperatura katalizatora: zespół 1: 773.66251 °C
    Prędkość obrotowa silnika: 1685 /min
    Masa powietrza: wartość rzeczywista-MAF: 64.22 mg/stroke

    11730 - Zespół 1; system pomiaru paliwa
    P0171 00 [104] - system za ubogi
    Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
    Ramka zamrożona:
    Stan błędu: 00000001
    Priorytet błędu: 2
    Częstość błędu: 2
    Przebieg: 216176 km
    Data: 2063.14.31
    Czas: 16:16:23

    Prędkość obrotowa silnika: 2231.00 /min
    Unormowana wartość obciążenia: 78.4 %
    Prędkość pojazdu: 79 km/h
    Temperatura płynu chłodzącego: 88 °C
    Temperatura powietrza zasysanego: 35 °C
    Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar
    Napięcie zacisku 30: 13.609 V
    Licznik cykli wyuczania po OBD: 32
    Różnica mieszanki w wyuczonym zakresie obciążenia częśc. 1-FAC_MPL_LAM_AD[1][0]: 0.818 %
    Różnica mieszanki w wyuczonym zakresie obciążenia częśc. 2-FAC_MPL_LAM_AD[1][1]: 1.273 %
    Różnica mieszanki w wyuczonym zakresie obciążenia częśc. 3-FAC_MPL_LAM_AD[1][2]: 17.999 %
    Współczynnik regulacji lambda: pokazywana wartość-Wartość regulacji lambda: zespół 1: -5.078 %

    16911 - Zespół 1; sonda 1
    P0133 00 [104] - sygnał za wolny
    Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
    Ramka zamrożona:
    Stan błędu: 00000001
    Priorytet błędu: 2
    Częstość błędu: 1
    Przebieg: 216166 km
    Data: 2063.14.31
    Czas: 15:30:39

    Prędkość obrotowa silnika: 1892.00 /min
    Unormowana wartość obciążenia: 65.5 %
    Prędkość pojazdu: 53 km/h
    Temperatura płynu chłodzącego: 72 °C
    Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C
    Ciśnienie atmosferyczne: 970 mbar
    Napięcie zacisku 30: 13.405 V
    Licznik cykli wyuczania po OBD: 32
    Ogrzewanie sondy lambda zespół 1 sonda 1: rezystancja-Ogrzewanie sond lambda: rezystancja: zespół 1 sonda 1: 409 Ohm
    Temperatura spalin przed katalizatorem-TEG_DYN_LS_UP[1]: 727.53751 °C
    Napięcie zacisku 30: 13.507 V
    Współczynnik regulacji lambda: pokazywana wartość-Wartość regulacji lambda: zespół 1: 6.076 %
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.