Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Rozwiązano] Iveco Stralis 2006 cursor 10 - Nie odpala bez napompowania paliwa ręcznie.

16 Lip 2019 15:52 225 8
  • Poziom 16  
    Witam.
    Proszę o info gdzie w silniku cursor 10 znajduje się zawór przelewowy paliwa. Auto nie odpala jak nie napompuję paliwa ręcznie, czasem gaśnie w czasie pracy. [/s]
  • Poziom 29  
    Bo pompka lub filtr wymaga wymiany- jeżeli po dłuższym postoju pompka jest miękka i musisz popompowac (grzybek zrobi się twardy) to tu masz problem.
    Oczywiście pomijam problem uszkodzonego przewodu w okolicach pompy i głowicy - było to sprawdzone.
  • Poziom 16  
    Pompka i filtry nowe. Wszystko oryginały.Przewód sprawdzony. Wiem że się przeciera. Brak wycieków.
  • Poziom 29  
    Wymieniłeś samą górę pompki czy całość filtr był w komplecie czy dolną część masz swoją - mogę się mylić ale wydaje mi się ze jest problem z doprowadzeniem paliwa - jak go uruchomisz do 1400 obr jest ok a pozniej przerywa i nie chce się wkręcić powyżej?
    Na zdrowy rozsądek jeżeli odpali ma paliwo to czy jest ten zaworek czy go nie ma w czasie pracy silnika nie ma wpływu na jego pracę - a piszesz że auto gaśnie.
    Jak ja sie ciesze ze już nie ma euro 4ek i 5tek. U nas
    Euro 6 to silnik jeden z najlepszych w klasie.
  • Poziom 16  
    Filtr był osobno ,a do pompki przełożyłem tylko grzałkę, reszta części nowa. Auto kręci obroty do końca. Czasem na jałowych zgaśnie i już nie odpali.
  • Poziom 29  
    Nie wiem czy to jest u Ciebie powodem kłopotów - oraz nie chcę narażać Cię na koszty ale przestalismy kupować nie pełne zestawy zawsze komplet i zakończyły się problemy z odpalaniem - ale ....jak wyżej.
    Filtr dolna pokrywka nie wilgotna ? Nie wiem czy po takich naprawach nie powiniennes wymienic tego filtra powyżej - sprawdź także ten 3 odpowietrznik pod kostką ktora wchodzi do pokrywy zaworów od przodu.
  • Poziom 16  
    Winnym okazał się pęknięty smok u samej góry, w miejscu w którym podłączony jest przewód paliwowy, w związku z tym pompa ssała z paliwem powietrze. Po podłączeniu tzw bypasa silnik pracuje bez zarzutów.
  • Poziom 16  
    Winnym okazał się pęknięty smok u samej góry, w miejscu w którym podłączony jest przewód paliwowy, w związku z tym pompa ssała z paliwem powietrze. Po podłączeniu tzw bypasa silnik pracuje bez zarzutów.