Witam,
Partner II, 2003, 1.4, V8 (280k km)
Auto po przejechaniu kilku kilometrów odmówiło posłuszeństwa. Czyli przynajmniej nie przegryzione przewody.
Nie da go się zapalić. Nie słychać pompy. Bezpieczniki okey. Próbowałem po swojemu i sprawdziłem BSI i BSM. BSM wymieniłem bo miałem wrażenie, że śmierdzi mimo, że nic nie było widać. Nie pomogło, a wręcz dołożyło komunikatów „fault” (niekompatybilność , przypadek lub używka również z problemami).
Nie widać nic ciekawego w komorze. Mechanik sprawdził pompę osobno i działa. Twierdzi, że na cewki też nie idzie prąd (nie sprawdzałem osobiście) więc jak stwierdził wygląda jak problem z immo i nic nie poradzi.
Mechanikiem ani elektrykiem nie jestem. Sprawdziłem jedynie ELMem bo tyle potrafie i uzyskałem taki wynik :
P0135 – Układ napędowy. O2 sensor Heater Circuit (bank 1 Sensor 1)
P0201 – Układ napędowy. Injector Circuit – Cylinder 1
P0202 – Układ napędowy. Injector Circuit – Cylinder 2
P0203 – Układ napędowy. Injector Circuit – Cylinder 3
P0204 – Układ napędowy. Injector Circuit – Cylinder 4
P0351 – Układ napędowy. Ignition Coil „A” Primary/Secondary Circuit
P0352 – Układ napędowy. Ignition Coil „B” Primary/Secondary Circuit
Na oko jakby jakaś wiązka poleciała albo jakiś sterownik się upalił. Ma ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie, żeby chociaż rzucić pomysł ? Auto od ojca i nie chce już w niego łożyć więc jak nie dam rady albo nie znajdziemy taniego elektryka to auto pójdzie na złom, a trochę go szkoda.
Aha na dzień dobry kupiłem używaną cewkę zapłonową i bez efektu. Pomiary cewki zrobiłem ultra lakoniczne i opory wyszły te samiuteńkie co z obecnej, a z tego co widziałem na Youtubie to potem różne rzeczy pokazuje miernik więc uznałem, że to nie to. Zresztą pompa dalej ani rusz.
Help
Podpowiedzcie coś
EDIT: Czy przy awarii wtryskiwaczy komputer może nie dopuścić do uruchomienia pompy ?
Znalazłem taki filmik dot. wtryskiwaczy : https://youtu.be/qO_bjGQYmdA Zamierzam to sprawdzić (przemierzyć).
Partner II, 2003, 1.4, V8 (280k km)
Auto po przejechaniu kilku kilometrów odmówiło posłuszeństwa. Czyli przynajmniej nie przegryzione przewody.
Nie da go się zapalić. Nie słychać pompy. Bezpieczniki okey. Próbowałem po swojemu i sprawdziłem BSI i BSM. BSM wymieniłem bo miałem wrażenie, że śmierdzi mimo, że nic nie było widać. Nie pomogło, a wręcz dołożyło komunikatów „fault” (niekompatybilność , przypadek lub używka również z problemami).
Nie widać nic ciekawego w komorze. Mechanik sprawdził pompę osobno i działa. Twierdzi, że na cewki też nie idzie prąd (nie sprawdzałem osobiście) więc jak stwierdził wygląda jak problem z immo i nic nie poradzi.
Mechanikiem ani elektrykiem nie jestem. Sprawdziłem jedynie ELMem bo tyle potrafie i uzyskałem taki wynik :
P0135 – Układ napędowy. O2 sensor Heater Circuit (bank 1 Sensor 1)
P0201 – Układ napędowy. Injector Circuit – Cylinder 1
P0202 – Układ napędowy. Injector Circuit – Cylinder 2
P0203 – Układ napędowy. Injector Circuit – Cylinder 3
P0204 – Układ napędowy. Injector Circuit – Cylinder 4
P0351 – Układ napędowy. Ignition Coil „A” Primary/Secondary Circuit
P0352 – Układ napędowy. Ignition Coil „B” Primary/Secondary Circuit
Na oko jakby jakaś wiązka poleciała albo jakiś sterownik się upalił. Ma ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie, żeby chociaż rzucić pomysł ? Auto od ojca i nie chce już w niego łożyć więc jak nie dam rady albo nie znajdziemy taniego elektryka to auto pójdzie na złom, a trochę go szkoda.
Aha na dzień dobry kupiłem używaną cewkę zapłonową i bez efektu. Pomiary cewki zrobiłem ultra lakoniczne i opory wyszły te samiuteńkie co z obecnej, a z tego co widziałem na Youtubie to potem różne rzeczy pokazuje miernik więc uznałem, że to nie to. Zresztą pompa dalej ani rusz.
Help


EDIT: Czy przy awarii wtryskiwaczy komputer może nie dopuścić do uruchomienia pompy ?
Znalazłem taki filmik dot. wtryskiwaczy : https://youtu.be/qO_bjGQYmdA Zamierzam to sprawdzić (przemierzyć).