Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Reno ScenicII 1.5dci Delphi - Przy rorzurchu maks 170bar na rail-u

17 Lip 2019 20:13 222 9
  • Poziom 14  
    Witam,

    wiem ze temat nie nowy ale ;)

    Auto jak w temacie przebieg 280tys rocznik 2005. Nie zapala błąd niskie ciśnienie na szynie i faktycznie w parametrach maks dobija 170bar także wtryski bez zasilania efekt nie zapala. Pali na plaku bez problemu, wtedy jak juz zapali to na jałowym chodzi i trzyma te 300bar(jednak silnik pracuje zle i to słychać).

    Przelewy po okóło 3m30sekund wyglądaja tak:
    Reno ScenicII 1.5dci Delphi - Przy rorzurchu maks 170bar na rail-u Więc chyba jest odpowiedz 3 i 4 dramat/uszkodzone.

    Pytanie numer 1 czy jesli odłącze zasilanie np. na 4 to w systemie delphiego wtrysk będzie zamknięty i ropa nie bedzie "uciekać" przez przelew ? Tak bym sprawdził czy lepiej zapali bez np. 4.

    Pytanie nr2 bo wyjąłem filtra paliwa zlałem ropę opiłków nie zauważyłem. Zajerzeć jeszcze do baku ? (by nie załowyć 2 nowych wtrysków i za miesiąc znowu wszystko popsute a przebieg znaczny tego auta ;/)

    Pytanie nr 3 to juz na pw, może ktoś ma ZAUFANY zakład do regeneracji który by przy okazji rozebrania sprawdził czy nie ma opiłków w podesłanych wtryskach ? I rzetelnie je zregenerował? Bo tylko ludzi od boscha znam osobiście.

    Dzięki za wszelką pomoc z góry :)
  • Spec od samochodów
    Kolego radziłbym zmienić filtr paliwa najpierw . Miałem wczoraj trafica i objawy podobne do Twoich . Filtr wymieniany ok 3 miesięcy temu na noname i takie jaja . Nie jest to duży koszt i od tego zacznij .

    Dodano po 2 [minuty]:

    Tu masz również do poczytania https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3311957.html
  • Poziom 14  
    Dzięki za odpowiedz, filtr jest własnie praktycznie nowy Filtrona (więc nie żaden szajs), co u ciebie był nowy filtr i nie przepuszczał ?

    Chciałem do baku zajrzeć ale w sceniuc się chyba nie da, bez jego wyciągania ;/

    Jestem przekonany że problem jest z zaworkami w wtryskachi i stąd te kosmiczne przelewy, sęk w tym ze nikt tego u mnie w mieście niechce robić a jedyny człowiek do którego miałem zaufanie w tym względzie zwinął interes i wyjechał.

    Jak pisałem ciśnienie wzrasta do 170bar i nic więcej.

    Jaki jest prawidłowy czas, tej próby przelewowej tak żeby z książką porównać ??
    Piszą w tym temacie ze wymiana zaworków jest prosta, może sam bym to zrobił zamiast jezdzić i się "prosić' nawet nie wiem kogo.
  • Spec od samochodów
    Masz opisane w linku co i jak . Tester zakupisz w aptece he he . Kup 4 przewody do kroplówki i 4 strzykawki .
  • Moderator Samochody
    "Moje" Clio w ciągu minuty takie menzurki zapełni, a odpala jeszcze bez większego problemu jak mrozu nie ma. Więc wtryski to raczej nie jedyny problem u Ciebie.
  • Poziom 14  
    sadek ale na górze masz zrobione przelewy i tak to wygląda jak na foto.

    ociz to było na biegu jałowym (odpliłego go na plaku) nie tylko przy rozruchu, dochodzi do tego pewnie +20ml tego co w dośc długich wężykach do tych butelek jest. To co innego sama pompa ? Dochodzi jak pisałem do 170bar i dalej nie rośnie i to po 2 krotnym próbie odpalenia tego auta.
  • Moderator Samochody
    Frost160 napisał:
    to było na biegu jałowym

    Domyślam się. Wtryskiwacze puszczają dużo i ewidentnie świadczy to o uszkodzonych zaworkach, ale nie na tyle żeby był problem z odpaleniem. Ostatnim razem na taki przypadek robiłem cały komplet, czyli wtryski, pompa, "pająk" i czyszczenie całego układu, włącznie ze zbiornikiem, od opiłków aż się w nim błyszczało a w filtrze niby czysto.
  • Poziom 14  
    Dzięki @ociz musze zajrzeć do tego baku, z tym że w scenicu nie wiem czy się da bo wycztałem ze bez jego wyciągniecie nie.
  • Spec od samochodów
    Zerknij w razie czego na cenę nowych wtrysków . Te auta już leciwe i serwisy często wyprzedają taniej niż regeneracja . U mnie w miejscowości za remont wtrysków do kangoo zapłacili więcej niż za nowe w serwisie renault .