Witam.
Odrestaurowuję starą Sendę z 1996 roku. Instalacja nowa, przełożyłem całą wiązkę z innego motoru. To co z akumulatora czyli kierunki, światło stop i klakson działają tak jak trzeba. Niestety nie mogę dojść z tym co powinienem mieć z cewki czyli światła mijania i długie a także ładowanie akumulatora. Prąd do świateł idzie żółtym przewodem z cewek. Niestety na wolnych obrotach jest tylko 3V zmiennego.
Regulator dałem nowy, bez zmian. Sprawdziłem oporność starych cewek i był problem. Wymontowałem magneto i okazało się, że biały przewód był urwany. Założyłem sprawny zestaw z innego motoru i oporność na żółtym jest instrukcyjna czyli 0,7 - 0,9 oma. Niestety po odpaleniu motoru na ttm zestawie cewek znów na żółtym przewodzie 3V, brak świateł i ładowania.
Schemat elektryczny w większości pojrywa się z tym, u mnie jest regulator 3-pin i oddzielnie przerywacz.

Dodano po 1 [godziny] 26 [minuty]:
Sprawa jest trochę dziwna. Na wolnych obrotach z żółtym z magneta jest tylko około 1V zmiennego. Po dodaniu gazu wartość rośnie ale i tak tylko do około 7-8V a powinno być spokojnie ze 30-40V. Wartości mierzone aneng 8009. O co tu chodzi?
Odrestaurowuję starą Sendę z 1996 roku. Instalacja nowa, przełożyłem całą wiązkę z innego motoru. To co z akumulatora czyli kierunki, światło stop i klakson działają tak jak trzeba. Niestety nie mogę dojść z tym co powinienem mieć z cewki czyli światła mijania i długie a także ładowanie akumulatora. Prąd do świateł idzie żółtym przewodem z cewek. Niestety na wolnych obrotach jest tylko 3V zmiennego.
Regulator dałem nowy, bez zmian. Sprawdziłem oporność starych cewek i był problem. Wymontowałem magneto i okazało się, że biały przewód był urwany. Założyłem sprawny zestaw z innego motoru i oporność na żółtym jest instrukcyjna czyli 0,7 - 0,9 oma. Niestety po odpaleniu motoru na ttm zestawie cewek znów na żółtym przewodzie 3V, brak świateł i ładowania.
Schemat elektryczny w większości pojrywa się z tym, u mnie jest regulator 3-pin i oddzielnie przerywacz.

Dodano po 1 [godziny] 26 [minuty]:
Sprawa jest trochę dziwna. Na wolnych obrotach z żółtym z magneta jest tylko około 1V zmiennego. Po dodaniu gazu wartość rośnie ale i tak tylko do około 7-8V a powinno być spokojnie ze 30-40V. Wartości mierzone aneng 8009. O co tu chodzi?