Teraz odpaliłem auto, włączyłem klimatyzacje i napięcia na przewodzie zasilającym sprężarkę brak.
Może temu, że zimny silnik?
Przewody są dwa, brązowy i żółto brązowy.
Między przewodem żółto brązowym a + akumulatora jest około 14V.
Który przewód to + zasilania sprężarki?
Że sprężarki zaś wychodzą przewody brązowy u czarno biały.
Na logikę muszę połączyć brązowy z brązowym, a czarno biały z żółto brązowym
Edit.
Szacun dla Was panowie.
Podłączyłem zespół prostownikowu, brązowy do +, czarno biały do - i...cewka zaskakuje.
Robiłem to na wszelki wypadek z odpietym akumulatorem.
Wcześniej było napięcie, teraz nie ma, więc sprawdziłem bezpieczniki.
Okazało się ze, niebieski bezpiecznik, czwarty od prawej na dole jest przepalony.
Wymieniłem na nowy, odpaliłem silnik, włączyłem klimatyzacje i napięcie jest.
Podłączyłem do przewodu sprężarkę i o dziwo działa.
Zrobiłem to tylko na chwilę, ponieważ nie mam 100% pewności, że w układzie jest czynnik chłodzący.
Jak pisałem wcześniej, poprzedni właściciel mówił że dla sprawdzenia szczelności, nabito powietrze.