Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
MetalworkMetalwork
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Siemens WM12E46APL/06 - podłączenie wody do pralki aut. bez sieci wodociągowej

21 Lip 2019 21:53 231 9
  • Poziom 16  
    Witam.
    Krótko i na temat.
    Chodzi o proste przyłączenie wody do pralki w domu gdzie nie ma sieci wodociągowej.
    Jak wiemy pralka posiada pompę do wypompowywania wody, a do napełniania służy woda podawana z sieci pod ciśnieniem sterowana elektrozaworem.
    Mam wizję tak aby było łatwo i bez problemu.
    Chodzi mi o to że studnia jest daleko i prowadzenie "rury" do domu odpada.
    W domu napełniam baniak/beczkę wody powiedzmy ok. 30 litrów i tutaj jest dla mnie problem. Nie znam się na tym ale potrzebuję coś co by pobrało wodę z tego zbiornika pod ciśnieniem do pralki. Wiadomo że to się będzie używać raz na jakiś czas, a nie bardzo często, dla tego takie rozwiązanie. Myślałem o jakimś małym hydroforze, ponieważ pompa nie załatwia sprawy ponieważ to "urządzenie" musi się samo załączać wtedy gdy pralka chce pobrać wodę a zwykłą pompę trzeba pilnować, i tak naprawdę nie wiadomo kiedy ją włączyć.
    Nie znam się na tym, ale nie wiem czy wszystkie hydrofory mają silnik trzyfazowy, to wymaga specjalnego przyłącza.
    Mi chodzi o to aby rozwiązanie było maksymalnie najprostsze. W instrukcji jest napisane, że ciśnienie powinno wynosić od 1 do 10 bar.
    Prosił bym drogich użytkowników o pomoc co mam kupić, najlepiej z linkami do sklepów lub Allegro.
    Jeżeli źle umieściłem temat, to przepraszam moderację.
  • MetalworkMetalwork
  • MetalworkMetalwork
  • Poziom 38  
    Odpinasz elektrozawór od poboru wody
    Pomijasz zawór łącząc wlot z wylotem.
    Montujesz pompę wody /pralkową/
    Wlot do pompy z dołu zbiornika
    Wylot do węża poboru wody pralki
    Zasilasz pompę z przewodów elektrozaworu.
  • Poziom 16  
    Zbigniew 400 napisał: