Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung RSH7UNPN lodówko zamrażarka side by side zamrażarka nie mrozi

25 Lip 2019 12:57 507 9
  • Poziom 10  
    Witam.
    Lodówko zamrażarka Samsung side by side RSH7UNPN zamrażarka nie mrozi. Agregat działa włącza się i wyłącza. Czasem zamrozi, ale za 2 dni wszystko płynie. Był serwis powiedział, że z tyłu lodówki było dużo kurzu. Wyczyścili i powiedzieli, że może będzie dobrze ale nie jest. Ja też przedmuchałem powietrzem cały agregat i chłodnice, ale nie pomogło. Powiedzieli, że mogą uzupełnić czynnik i nie wiem co robić. Pomóżcie proszę
  • Poziom 10  
    Lodówka chłodzi. Tylko raz mrozi raz rozmrAża i tak w kółko. Jak tego szukać i sprawdzić?
  • Poziom 18  
    Jaki termostat, mamy 2019 a nie 1993. Serwis sprawdził grzałkę na parowniku zamrażarki?
  • Poziom 10  
    Nie wiem czy sprawdzał. Nie znam się na tym. Tylko czy czynnik może sam wylecieć? Skoro chcą go napełnić.
  • Poziom 18  
    Co to za serwis? Napiszę najprościej: rozbierali środek zamrażarki, mierzyli coś multimetrem? Płaciłeś coś?
  • Poziom 10  
    Rozbierali środek ale nic nie mierzył. Stwierdził że od strony kompresora było dużo kurzu i zapłaciłem 110 zł. Wyczyścił i może pomoże. Jak nie stwierdził że będzie trzeba napełnić czynnik
  • Poziom 18  
    No to masz 2 drogi:
    - zamówić dopełnienie, a potem zażądać zwrotu za bezzasadną usługę na podstawie 2 paragonów z 2-ch wizyt
    - poszukać serwisanta który się zna na systemie no-frost, jego zasadzie działania i sterowania
  • Poziom 16