Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kosa Makita 3400bc - linka do odpalenia

30 Lip 2019 09:58 156 13
  • Poziom 3  
    Witam

Nie używałem kosy 2 lata a kiedy wczoraj chciałem odpalić okazało się że nie mogę. Linka do odpalania blokuje się. Moge ja wyciągnąć na jakieś 10cm i stop.

Po odkreceniu części w której znajduje się linka mogę swobodnie ja pociągnąć i mechanizm cofa linke na swoje miejsce. Po przykreceniu znowu problem.

Proszę o pomoc
    Pozdrawiam
  • Poziom 3  
    To nie jest blok z takiego powodu. Mechanicznie coś blokuje bezczelnie kiedy czesc jest przykrecona. Ćwiczę od wielu lat i często mówią że zamiast myśleć używam najpierw siły a później głowy. Gdyby kwestia zależała od nasmarowania to bym pociągnął. Więcej lub mniej ale zawsze blokuje w tym jednym miejscu. Wrócę z siłowni to porobie zdjęcia i może to pomoże sprawę wyjaśnić
  • Poziom 30  
    Problemem może mieć kilka źródeł:
    - sam szarpak, wtedy awaria dotyczy zacinania się sprężyny na kółku, na którym nawija się linka. Całość trzeba rozebrać, oczyścić i nasmarować, jak napisałem wyżej.
    - linka w cyklu powrotu źle się układa i jest kleszczona. W tym wypadku trzeba prawidłowo założyć linkę i delikatnie ją przesmarować.
    - problem mechaniczny, gdy poluzowana cewka zapłonowa zawadza o kółko magnesowe. Mniej prawdopodobne, ale warto sprawdzić.
  • Poziom 3  
    To dział dla poczatkujacych. Zrobie filmy i zdjęcia
    Linke posmarować? Moze być wazelina?

Akurat ja mam a mieszkam w Norwegii a po smar mam 70km do sklepu
  • Poziom 30  
    Mocarz69 napisał:
    Zrobie filmy i zdjęcia
    Zawsze warto zacząć od jak najbardziej precyzyjnego opisu i zilustrowania problemu.
    Mocarz69 napisał:
    Moze być wazelina?
    Tak, może być.
    Mocarz69 napisał:
    ...a po smar mam 70km do sklepu