Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
HelukabelHelukabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Husqvarna Automower 450X - Automower Connect nie działa

bart.m 30 Lip 2019 12:12 630 0
  • #1
    bart.m
    Poziom 1  
    Od dwóch lat jestem szczęśliwym posiadaczem kosiarki automatycznej Husqvarna Automower model 450X. Urządzenie poza tym, że drogie w zakupie i nie najtańsze w serwisie (miesiąc po upływie gwarancji!!!! swojego żywota dokończyła jedna z przekładni koła napędowego - wymieniłem obie; razem koszt bagatela 1950 zł) to jest bardzo pożyteczne i ogarnia w moim przypadku ponad 3500 m2 trawnika.

    W trakcie użytkowania w aplikacji Automower Connect - pozwalającej obsługiwać urządzenie zdalnie, programować okresy pracy, regulować wysokość koszenia itd. pojawił się komunikat "kosiarka odłączona". na panelu kontrolnym kosiarki pojawiła się ikonka pokazująca zasięg sieci z krzyżykiem. Co gorsza komunikat można odczytać w aplikacji pod warunkiem, że się ją umyślnie uruchomi i sprawdzi. Nie przychodzi w trybie powiadomienia tak jak ma to w przypadku innych problemów z kosiarką (np. gdy zaplącze się w jakąś pozostawioną na trawniku przeszkodę). W sytuacji kradzieży możemy się zorientować, że kosiarka nie jest już nasza nawet po kilku dniach!!!!! Odpowiedź serwisu w takich przypadkach sprowadza się do sugestii by kosiarkę dostarczyć w celu podłączenia do komputera i przeprowadzić aktualizację oprogramowania. U mnie ten problem pojawił się dwa razy, zarówno przed jak i po aktualizacji oprogramowania (czerwiec 2019).

    Po przefiltrowaniu forów międzynarodowych, znalazłem post człowieka z Husqvarny, który radził restart aplikacji Automower Connect w menu kosiarki; wchodzimy w Akcesoria; w następnie Automower Connect i odznaczamy okienko funkcji (tj. wyłączamy Automower Connect). Następnie wychodzimy do menu głównego przyciskiem back. Ponownie wchodzimy w Akcesoria, dalej w Automower Connect i oznaczamy okienko w celu aktywacji funkcji. U mnie zadziałało, kosiarka ponownie nawiązała łączność z serwerem i jest widoczna w aplikacji mobilnej.

    pozdrawiam

    Bartek
  • HelukabelHelukabel