Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jakie kolumny do pokoju? Budżet ok 1000 zł

01 Sie 2019 17:21 450 31
  • Poziom 4  
    Witajcie!
    Na wstępie napisze, że kompletnie nie znam się na sprzętach muzycznych, więc napisze wszystko co według mnie jest najbardziej istotne.

Szukam jakiś pasywnych kolumn do pokoju ok. 30m2. Zależy mi na soczystym basie i wyraźnym głośnym dźwięku. Jeśli to ważne to gatunkiem muzyki jakiej najczęściej słucham to: house, rap, trap.

Obecny sprzęt jaki posiadam to:
    - Crown XLS 802
    - American audio VX1000
    - Gatt audio GMX - 1204
    - 2x Alton 110 W

Altony chce sprzedać a na ich miejsce chciałbym kupić jakieś inne lepsze kolumny ale nie mam bladego pojęcia jakie, czy nowe czy używane dlatego z tym pytaniem przyszedłem do was.

Pozdrawiam Konox
  • Poziom 36  
    Wskazane przez Ciebie wzmacniacze to urządzenia typowo estradowe. Na pewno zdecydowanie nie nadają się do współpracy z Alton 110 - te mają zbyt małą moc dla tych końcówek, przez co mogą się łatwo uszkodzić. W tej sytuacji poszukaj raczej kolumn estradowych.
  • Poziom 4  
    Mobali napisał:
    Wskazane przez Ciebie wzmacniacze to urządzenia typowo estradowe. Na pewno zdecydowanie nie nadają się do współpracy z Alton 110 - te mają zbyt małą moc dla tych końcówek, przez co mogą się łatwo uszkodzić. W tej sytuacji poszukaj raczej kolumn estradowych.

Wiem, że ten wzmacniacz i końcówka mocy są to typowo estradowe sprzęty dlatego napisałem to w dziale "Estrada Co Kupić" ale moderacja mi to przesunęła do tego działu. Na razie Altony mam podłączone do wzmacniacza (American audio VX1000 ). Altony mam zamiar sprzedać i kupić jakieś estradowe kolumny, coś polecasz?
  • Poziom 36