Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot partner 1,4 benzyna - Pykanie przy skręcaniu

03 Sie 2019 21:12 138 6
  • Poziom 10  
    Witam, w ostatnim czasie zauważyłem że podczas skręcania kierownicą lewo-prawo słychać takie pykanie zbliżone do dźwięku starych sprężyn, jednak dźwięk wydobywa się bardziej ze środka. Dodam że pojawia się ono dopiero jak przejadę ok 15-20 km. Nie ma żadnych wycieków z maglownicy czy amortyzatorów.

Byłem u dwóch mechaników i obydwoje stwierdzili że to sworznie wahacza jednak po wymianie dalej jest to samo. Może miał ktoś podobny przypadek?
  • Poziom 33  
    Mexter napisał:
    Byłem u dwóch mechaników i obydwoje stwierdzili że to sworznie wahacza jednak po wymianie dalej jest to samo.

Bo pewnie sworznie też były wyjechane.
    Nie jestem mechanikiem ale intuicyjnie czuję że to któryś przegub.
  • Poziom 35  
    Równie dobrze mogą być łożyska kolumny, ale najczęściej one na początku jazdy dawały znać.
  • Poziom 33  
    Zwróć uwagę czy jest jakaś różnica w natężeniu tego pykania w funkcji prędkości , kierunku skrętu i obciążenia napędu (jazda pod górę i z góry). Myślę, że to może specjalistów naprowadzić na uszkodzenie.
  • Poziom 31  
    A łożyska na macpersonie(sorry za pisownię)? Chodzi mi o mocowanie i ułożyskowanie na górnej części tego elementu.
  • Poziom 10  
    Natężenie jest takie samo cały czas, chociaż czasami mam wrażenie że jak wolniej skrecam to bardziej słychać. Tak jakby coś pracowało na sucho. Dodam że zauważyłem to po myciu silnika ze względu na wyciek. Być może występowało to już wcześniej, ale nie zwracałem uwagi.

Mechanik sprawdzał też poduszki na Macphersonie ale było wszystko ok.
  • Poziom 10