Witam
Jestem w trakcie przeprowadzania remontu swojej scani.
Niestety muszę zmienić pierścienie tłokowe i mam teraz zagadkę.
A mianowicie nie wiem jakich pierścieni urzyć,już kiedyś robiono mi wymianę pierścieni i użyto pierścieni firmy kolbenschmidt które zupełnie się nie sprawdziły,Scania po przejechaniu 35tyś km na trasę 3000km trzeba
było dolać 7-8 litrów oleju.
Dopiero po wizycie w serwisie i założeniu oryginalnych pierścieni to ustało.
W między czasie dowiedziałem się że to firma Mahle produkuje pierścienie na pierwszy montaż do scanii.
W serwisie zestaw pierścieni na jeden cylinder kosztuje jakieś 450pln
A w sklepie kosztuje
kolbenschmidt 80pln
Mahle 140pln
I teraz moje pytanie czy ktoś kupował i zakładał pierścienie firmy Mahle?
Zastanawia mnie to czy jak założę pierścienie firmy Mahle czy to będzie chodzić?
Czy zaraz się nie okaże że na kolektor wydechowy znów dmucha olej.
Jeśli ktoś już zakładał pierścienie Mahle czy mógł mi dać znać?
Z góry dziękuję i czekam na odpowiedź.
Pozdrawiam.
Jestem w trakcie przeprowadzania remontu swojej scani.
Niestety muszę zmienić pierścienie tłokowe i mam teraz zagadkę.
A mianowicie nie wiem jakich pierścieni urzyć,już kiedyś robiono mi wymianę pierścieni i użyto pierścieni firmy kolbenschmidt które zupełnie się nie sprawdziły,Scania po przejechaniu 35tyś km na trasę 3000km trzeba
było dolać 7-8 litrów oleju.
Dopiero po wizycie w serwisie i założeniu oryginalnych pierścieni to ustało.
W między czasie dowiedziałem się że to firma Mahle produkuje pierścienie na pierwszy montaż do scanii.
W serwisie zestaw pierścieni na jeden cylinder kosztuje jakieś 450pln
A w sklepie kosztuje
kolbenschmidt 80pln
Mahle 140pln
I teraz moje pytanie czy ktoś kupował i zakładał pierścienie firmy Mahle?
Zastanawia mnie to czy jak założę pierścienie firmy Mahle czy to będzie chodzić?
Czy zaraz się nie okaże że na kolektor wydechowy znów dmucha olej.
Jeśli ktoś już zakładał pierścienie Mahle czy mógł mi dać znać?
Z góry dziękuję i czekam na odpowiedź.
Pozdrawiam.