Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Solved] Jak wyłączyć migającą diodę w Arduino

falekw 04 Aug 2019 16:26 2007 9
    falekw
    Level 10  
    Witam, jakiś czas temu rozpocząłem zabawę z Arduino, więc jestem początkujący w tym temacie. Zaopatrzyłem się z płytkę Arduino Uno uruchomiłem środowisko Arduino IDE, podłączyłem płytkę i wgrałem przykładowy program czyli migająca dioda.
    I teraz moje pytanie: co mam zrobić (jak wyłączyć) tą migającą na płytce diodę? Jak usunąć w pamięci ten program? Czytałem na jakimś forum, że trzeba wyczyścić pamięć EEPROM Arduino poprzez polecenie Plik->Przykłady->EEPROM->eeprom_clear. Ale czy w ten sposób nie usunę też bootloadera? Czy są jakieś inne sposoby wyłączenia tej migającej diody (usunięcie programu). Chciałbym spróbować wgrać jeszcze jakieś inne proste przykłady i wiem że pamięć w Arduino ma jakąś ograniczoną wielkość.
    Do you have a problem with Arduino? Ask question. Visit our forum Arduino.
  • Helpful post
    Wilktor
    Level 26  
    Wgraj pusty program
    falekw
    Level 10  
    OK, mam rozumieć że wgrywając jakiś kolejny program, to ten program poprzedni z mrugającą diodą zostanie nadpisany. Czy będą dwa programy ten z mrugającą diodą i ten kolejny?
    khoam
    Level 41  
    falekw wrote:
    OK, mam rozumieć że wgrywając jakiś kolejny program, to ten program poprzedni z mrugającą diodą zostanie nadpisany.

Tak, zostanie nadpisany, a dioda przestanie migać, jeżeli nowy program nie będzie miał takiej funkcji.
    emarcus
    Level 38  
    falekw wrote:
    Witam, jakiś czas temu rozpocząłem zabawę z Arduino, więc jestem początkujący w tym temacie.

Zaopatrzyłem się z płytkę Arduino Uno uruchomiłem środowisko Arduino IDE, podłączyłem płytkę i wgrałem przykładowy program czyli migająca dioda.