A więc mam taki problem, kupiłem sobie tą kamerkę: Kamera IP Wi-Fi 360 Home Secure ([url=]https://www.hykker.com/sprzet-rtv/domowa-kamera-ip-360-home-secure/[/url]), po otwarciu pudełka zgodnie z instrukcją nie znalazłem nic na temat możliwości podglądu obrazu na komputerze z Windows, rozpocząłem poszukiwania w necie, doczytałem się, że niema takiej opcji.
Nie dało mi to spokoju, zauważyłem jednak na spocie, że widzę tą kamerkę a ona wskazuje mi stronę z IP do otwarcia, otwarłem, niestety padł komunikat, że mam zbyt nową wersję przeglądarki. Używam EDGE, ale jak wiadomo w Windows 10 można znaleźć IE 11.
Po otwarciu linku w tej przeglądarce system sobie zainstalował NETSurveillance WEB i ładnie poprosił o login i hasło, straciłem cały dzień na to, aby odkryć login i hasło, podaję info dla innych Login to po prostu "Admin", hasło jest puste lub takie jakie ustawiliśmy na smartfonie.
Pomyślałem, że może i w takim razie istnieje zwykła aplikacja która obsłuży tą kamerę, znalazłem kilkanaście, niestety żaden mi nie zadziałał.
Może zna ktoś taką aplikację która współpracuje z w/w parametrami?
Nie dało mi to spokoju, zauważyłem jednak na spocie, że widzę tą kamerkę a ona wskazuje mi stronę z IP do otwarcia, otwarłem, niestety padł komunikat, że mam zbyt nową wersję przeglądarki. Używam EDGE, ale jak wiadomo w Windows 10 można znaleźć IE 11.
Po otwarciu linku w tej przeglądarce system sobie zainstalował NETSurveillance WEB i ładnie poprosił o login i hasło, straciłem cały dzień na to, aby odkryć login i hasło, podaję info dla innych Login to po prostu "Admin", hasło jest puste lub takie jakie ustawiliśmy na smartfonie.

Pomyślałem, że może i w takim razie istnieje zwykła aplikacja która obsłuży tą kamerę, znalazłem kilkanaście, niestety żaden mi nie zadziałał.
Może zna ktoś taką aplikację która współpracuje z w/w parametrami?