Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

aparat na wakacje [2000-2500]

05 Sie 2019 21:00 171 1
  • Poziom 9  
    Witam,

bardzo proszę o pomoc w wyborze aparatu

- jestem kompletnym amatorem/laikiem/nie mam pojęcia o robieniu zdjęć, ale zależy mi na fajnych fotkach z wakacji więc wszystkie zdjęcia będą robione na automacie, ale chciałbym, żeby zdjęcia wychodziły dobre zarówno w dzień jak i w nocy
    - aparat będzie wykorzystywany głównie na wycieczkach objazdowych dlatego zależy mi aby nie był duży czy strasznie ciężki
    - format zdjęć 16:9 w rozdzielczości takiej żeby wyglądało to dobrze też w na wyższych rozdzielczościach na monitorze/tv - zdjęcia nie będą do plakatów etc. jeśli chodzi o wywoływanie to głównie 10 x 15
    - jeśli chodzi o cenę to jest to ślepy strzał więc jeżeli 2-2,5 tyś to zbyt wygórowane/za mało to proszę też o propozycje z innego zakresu cenowego
    - fajnie też byłoby jak by miał dobry zoom cyfrowy

poczytałem trochę i znalazłem dwie ciekawe opcje:

Panasonic LUMIX DC-TZ200 - tu przyznam, że mimo wszystko lekko obawiam się zdjęć nocnych
    https://www.cyfrowe.pl/aparaty/aparat-cyfrowy-panasonic-lumix-dc-tz200-czarny.html

oraz
    Olympus OM-D E-M10 Mark III + ob. 14-42 EZ - tu z kolei mam wątpliwości czy ten obiektyw będzie spełniał moje wymagania na wakacjach, a nie chciałbym kupować/wymieniać obiektywów
    https://www.cyfrowe.pl/aparaty/aparat-cyfrowy...om-d-e-m10-mark-iii-i-ob-14-42-ez-czarny.html

co o tym sądzicie?

z góry bardzo dziękuję za pomoc :)
  • Poziom 37  
    Takie coś to tylko w "Erze"!